کارتون های شوخی با حیوانات به نمایشگاه می روند

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۱:۰۸
کد خبر: ۳۵۷۶۴۶
کارتون های شوخی با حیوانات به نمایشگاه می روند
نمایشگاه کاریکاتور با موضوع شوخی با حیوانات کاری از حامد حافظیه در خانه کاریکاتور ایران برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حامد حافظیه هنرمند کاریکاتوریست خالق این آثار درباره نمایشگاه خود گفت: ۳۶ اثر با موضوع شوخی با حیوانات در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺕ ﻛﺎﺭﻳﻜﺎﺗﻮﺭﻫﺎی اﻳﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻧﻪ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﻳﻞ ﺭﻭﺯ ﺩﻧﻴﺎﺳﺖ و ﻧﻪ ﺑﻪ ﺟﻐﺮاﻓﻴﺎی ﺧﺎصی ﻣﺮﺑﻮﻁ می شود و اﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﮔرافیکی نیز ﺑﻪ ﻫﻨﺮی محلی ﻳﺎ ملی تعلق ندارد.

این کارگردان و طراح شخصیت های انیمیشنی در خصوص تکنیک به کار رفته در این آثار توضیح داد: این آثار با تکنیک دیجیتال خلق شده و تنها قصد داشتم ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ آثاری ارایه دهم که ﺩﺭ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻥ و ﻣﻜﺎنی ﻗﺎﺑﻞ عرضه ﺑﺎﺷﺪ.

حامد حافظیه کاریکاتوریست و طراح شخصیت های کارتونی که کار خود را در سال ۷۹ و از ﻣﺮﻛﺰ ﺗﻮﻟﻴﺪ اﻧﻴﻤﻴﺸﻦ ﺻﺪا و ﺳﻴﻤﺎ (استودیو صبا) آغاز کرده است در حال حاضر ﺑﺎ تیم های ﻣﺨﺘﻠﻒ تولید اﻧﻴﻤﻴﺸﻦ در شهر مشهد همکاری دارد.

از جمله فعالیت های او می توان به همکاری با ﻣﺠﻠﻪ ﻃﻨﺰ و ﻛﺎﺭﻳﻜﺎﺗﻮﺭ، ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻗﺪﺱ، ﻣﺠﻠﻪ ﺟﻮاﻥ (ﺁﺳﺘﺎن ﻗﺪﺱ) و حضور در چندین پروژه تولید انیمیشن از جمله اﻧﻴﻤﻴﺸﻦ (ﺷﻜﺎﺭچی ﺷﻴﺮ) ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ زندگی ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻤﺰﻩ ﻋﻤﻮی ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ و اﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﺎ ﺑﺎﺭﮔﺎﻩ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ زندگی اﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ (ع) اشاره کرد.

نمایشگاه آثار این هنرمند جوان همه روزه تا ۱۷ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۷در خانه کاریکاتور ایران واقع در خیابان شریعتی، تقاطع همت، خیابان گل نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن (کتابی) شماره ۴۴ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز