احمد رمضان زاده در نشست نقد و بررسی اولین اثر سینمایی خود در خبرگزاری برنا؛

تک خوانی زنان در "حکایت عاشقی" حاوی رنج و درد آنهاست/ بی توجهی جعفری جوزانی به بهرام رادان از بزرگی وی است

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۱:۴۴
کد خبر: ۳۵۷۶۹۵
تک خوانی زنان در حکایت عاشقی حاوی رنج و درد آنهاست/ بی توجهی جعفری جوزانی به بهرام رادان از بزرگی وی است
ظهر امروز نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "حکایت عاشقی" با حضور احمد رمضان زاده کارگردان این اثر در خبرگزاری برنا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "حکایت عاشقی " ظهر امروز در خبرگزاری برنا با حضور کارگردان این اثر برگزار شد که بخش هایی از آن را می خوانید:

-متاسفانه آثار سینمایی در مرحله اکران با مشکلات فراوانی مواجه هستند، باید به معضلات اکران به شکل جدی تری نگاه کنیم، بیش از 50 درصد فیلم های که در طول سال به نمایش درمی آیند به فروش بیشتر از 100 میلیون تومان نمی رسند.

-سکوت مسعود جعفری جوزانی نسبت به بی توجهی بهرام رادان به "حکایت عاشقی"  از بزرگی وی به حساب می آید، لذا خود بازیگر باید به اثری که در آن به ایقا نقش پرداخته،تعصب به خرج دهد.

-پایان بندی "حکایت عاشقی" می توانست به گونه دیگری اتفاق بی افتد، بیش از 2 سال برای نگارش فیلمنامه  زمان صرف شده است ولی باز هم معتقد هستم که سرانجام  قصه این اثر سینمایی می توانست بهتر از نسخه فعلی باشد.

-تک خوانی زنان به نوعی حاوی پیام از درد و رنجی هست که این زنان با خود در طول یک فرآیند زمانی طی کردند، خیلی از تماشاگران فیلم اعتقاد داشتند که ای کاش تک خوانی زنان قطع نمی شد ولی توقف آن نسبت مستقیمی با شرایط سخت زندگی آنها داشت.

-برای انتخاب نقش علی بیشتر به دنبال چهره استار بودیم که هم نزد مخاطب محبوب تلقی شود ولی به جرات اعلام می کنم که دغدغه بهرام رادان این فیلم نبوده و نیست به عبارت دیگر "حکایت عاشقی" بابت این بازیگر لطمه های زیادی خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز