نزدیکی دو ملت برای صلح و امنیت در «رنگ انار»

«دوربین مستند» از ایران تا ایروان

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۰:۴۴
کد خبر: ۳۵۷۸۳۷
«دوربین مستند» از ایران تا ایروان
قسمت جدید از مجموعه «دوربین مستند» با نام «رنگ انار» شرحی بر یک سفر رسانه ای از ایران به ارمنستان با هدف نزدیکی دو ملت است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید رسولی تهیه‌کننده و کارگردان «دوربین مستند» درباره قسمت جدید این مجموعه توضیح داد: در آبان ماه سالجاری تیمی رسانه ای از ایران به دعوت وزارت خارجه به ارمنستان رفتیم. این تیم شامل خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و روزنامه ها می شد و از تلویزیون نیز شبکه مستند به عنوان نماینده حضور داشت.

وی افزود: هدف از این سفر افزایش ارتباط بین دو کشور و آشنا کردن تیم رسانه ای با نقاط گردشگری ارمنستان بود. به نوعی قرار بود اشتراکات فرهنگی بین دو کشور کشف شوند و رشد پیدا کنند و دو ملت برای صلح و امنیت بیشتر به یکدیگر نزدیک تر شوند.
رسولی یادآور شد: ما در ارمنستان با ارمنی های ایرانی تبار مصاحبه کردیم. همچنین خانم وارسنیک ملکونیان کارشناس ارشد گردشگری شهر ایروان و دانشجوی دکتری رشته ایران شناسی و ادبیات ایران، راهنمای ما در این سفر بودند و موفق شدیم از مناطق مهم ارمنستان بازدید کنیم.
این قسمت از «دوربین مستند» با اجرای نازنین پیرکاری همراه است و مهدی مولایی تصویربردار و مریم شاپوریان تدوینگر آن هستند.
«رنگ انار» در 25 دقیقه ساعت 21:30 روز پنجشنبه 17 دی از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و در ساعت 15 جمعه 18 دی بازپخش می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز