در رابطه با راه نیافتن"امتحان نهایی" و "غیرمجاز" به جشنواره فیلم فجر اعلام شد:

لیلا زارع: انتخاب آثار جشنواره سلیقه ای است

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۷:۳۵
کد خبر: ۳۵۷۸۷۲
لیلا زارع: انتخاب آثار جشنواره سلیقه ای است
بازیگر فیلم سینمایی "شیفت شب" اعلام کرد: گزینش آثار در تمام جشنواره های سراسر دنیا سلیقگی هستند و آثاری همچون "امتحان نهایی" و "غیرمجاز" مورد پسند این هئیت انتخاب قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، لیلا زارع در رابطه با آخرین فیلم هایی که در آن به ایفای نقش پرداخته اظهار داشت: در سال جاری در چهار اثر سینمایی حضور  پیدا کردم ولی دقیقا از حضور فیلم آخر خود با نام "سمفونی تولد" در جشنواره فجر مطلع نیستم .

این بازیگر در رابطه با اینکه دو فیلم "امتحان نهایی" و "غیرمجاز" نتوانستند نظر هییت داوران را جلب کند در جشنواره فجر حضور به عمل آورند عنوان کرد: گزینش آثار در تمام جشنواره های سراسر دنیا سلیقگی هستند شاید هم این فیلم ها مورد انتخاب و سلیقه آن ها نبوده است.

وی  در پاسخ به این پرسش که مخاطبان همواره شما را در یک قالب همیشگی دیدند و از شکل و شمایلی خاص به دور بوده اید، عنوان کرد: دغدغه من در بازیگری این است که نقش ها و کارکترهای متفاوتی را امتحان کنم ممکن است که خوشایند یک گروه بیاید یا نیاید اما خب به سلیقه کاری من برمی گردد.

وی در رابطه با قیاس فعالیت بازیگری خود را سال جاری با سال قبل خاطر نشان کرد: شاید ادامه بازیگری من در امسال ادامه سال های گذشته باشد و فقط بتوان به عنوان تجربه به آن ها نگاه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز