پیشنهادات آخر هفته؛

کنسرت "هنگامه قاضیانی"، "شکاف" و "جان گز"

۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۸:۴۱
کد خبر: ۳۵۸۰۷۸
کنسرت هنگامه قاضیانی، شکاف و جان گز

به گزارش گروه آخر هفته خبرگزاری برنا، اوسط اولین ماه فصل زمستان قرار داریم و ایام امتحانات   اعصابی برای جوانان مملکت نگذاشته است به عبارت دیگر دل و دماغی برای تفریح و گشت گذار نگذاشته، اما در همین ایام امتحانات هم میتوان با یک تفریح مختصر خیلی راحت، با آسودگی خاطر بیشتری به سمت موفقیت در آزمون ها رفت.

گروه اخر هفته این هفته سه پیشنهاد فرهنگی برای شما در نظر گرفته است:

برو سینما: شکاف

ییی

فیلم سینمایی "شکاف"/ به کارگردانی کیارش اسدی زاده از هفته گذشته به فیلم های روی پرده ملحق شد، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر، هلانیه توسلی، سحر دولت شاهی نام های هستند که به راحتی مخاطب را به سالن سینما می کشانند، این اثر سینمایی به معضل اعتیاد و مسائل روانشاسی ان می پردازد که دیدن آن در ایام آخر هفته یه خانواده ها توصیه می شود.

 

برو کنسرت: هنگامه قاضیانی

هنگامه

کنسرت هنگامه قاضیانی اما جمعه 18 دی ماه کنسرت هنگامه قاضیانی با نوازندگی یلدا صمدی (نوازنده‌ی پیانو) و گلبرگ پرویزی (نوازنده‌ی گیتار باس)  ساعت 15  در تالار وحدت برگزار می شود، گفتنی ست که سابق بر این گروه مهران مدیری وحامد بهداد چند قطعه را با هم خوانی گروه دارکوب اجرا کرده بودند.

نرخ تعیین شده برای این کنسرت بین 30 هزار تومان الی 90 هزار تومان است، هرچند که به نظر نمیرسد بلیط چندانی برای علاقه مندان بازیگر فیلم سینمایی "به همین سادگی" آنچنان در گیشه های فروش دیده شود.

برو تئاتر: جان گز

گز

نمایش جان گز به کارگردانی نیما دهقان، بیشترین جوایز را در بخش های مختلف دریافت کرد و به جشنواره ی تئاتر فجر معرفی شد.

داستان "جان گز " روایت وارد شدن یک بازمانده به برش‌هایی از زندگی آدم‌های جامعه امروز است که مواجه می‌شود با ... نیما دهقان این نمایش را با بازیگرانی همچون علیرضا آرا، احسان بهلولی، ویدا جوان، غزاله رشیدی، فرزین صابونی، سهیلا صالحی، سید علی صالحی، ابراهیم عزیزی، دایانا فتحی، هومن کیایی، حسین مسافر آستانه، ناهید مسلمی، رویا میرعلمی ساعت تا اواخر دی ماه ساعت  8 شب در تماشاخانه سرو به اجرا در می آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز