مسعود جعفری جوزانی

«حکایت عاشقی» را به قلب‌های بزرگ کُردها تقدیم کرد

۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۷:۲۴
کد خبر: ۳۵۸۵۰۹
«حکایت عاشقی» را به قلب‌های بزرگ کُردها تقدیم کرد
«مسعود جعفری جوزانی» تهیه‌کننده «حکایت عاشقی» در مراسم افتتاحییه و اکران ویژه این فیلم گفت: «حکایت عاشقی» پیشکشی است به عظمت شما خواهران و برادران نیک پندار کردستانی‌ام، به قلب‌های بزرگ و دستهای بخشنده‌تان، امیدوارم از آن خوشتان بیاید.»

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم افتتاحییه و اکران ویژه فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» (چیروکی ئه‌وینداری) A Tale of Love به کارگردانی «احمد رمضان‌زاده» و به تهیه‌کنندگی «مسعود جعفری جوزانی» در پردیس سینمایی «بهمن» سنندج و تقدیر از عوامل این فیلم؛ ساعت 6 بعدازظهر روز چهارشنبه با حضور «امین مرادی» رئیس حوزه هنری استان کردستان، «سیروس ثنایی» سرپرست انجمن سینما جوانان ایران ـ

دفتر سنندج، تعدادی از مسئولان فرهنگی این استان، «احمد رمضان‌زاده» کارگردان «حکایت عاشقی»، «بهمن زرین‌پور» و «شیلان رحمانی» از بازیگران اصلی این فیلم، «سالم صلواتی»، «حمید قوامی»، «جلال نصیری هانیس» و تعدادی دیگر از سینماگران کردستانی، هنرمندان رشته‌های مختلف،خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی کشور در استان و نشریات محلی، و همچنین تعداد کثیری از مردم کردستان، روی پرده رفت و مورد استقبال بی‌نظیر سینمادوستان قرار گرفت به طوری که تمام صندلی‌های سالن500  نفره پردیس سینمایی «بهمن» سنندج مملو از تماشاچی بود.در ابتدای آیین تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» که «آرمان نصرالهی» از خبرنگاران استان کردستان اجرای آن را برعهده داشت ، «امین مرادی» رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: ما معتقدیم و باور داریم که هنر، مهمترین ابزار تأثیرگذار برای انتقال پیام است؛ مخصوصاً هنر هفتم سینما به همین خاطر، ظریب نفوذ و ماندگاری در ذهن مخاطب دارد و این از معجزات این هنر است.

وی افزود: حوزه هنری در استان کردستان حمایت از هنرمندان متعهد را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های کاری خود قرار داده است. تجلیل و تقدیر از کارگردان و همچنین عوامل کردستانی فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» در راستای نشان‌دادن بخشی از توانمندی‌های فرهنگی و هنری استان کردستان صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود که همچنان شاهد رشد و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان کردستان باشیم.

رئیس حوزه هنری استان کردستان در پایان تأکید کرد: خوشبختانه کردستان در بخش فرهنگ و هنر، ظرفیت‌های خوبی در اختیار دارد و به همین دلیل، باید همه تلاش کنیم تا این ظرفیت‌ها به خوبی شناسایی و معرفی شوند. در ادامه این مراسم، «احمد رمضان‌زاده» کارگردان فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» گفت: خیلی خوشحالم که در خانه خودم هستم و خرسندم که بلاخره «حکایت عاشقی» در استان کردسنتان و کرمانشاه اکران شد؛ یکی از آرزوهای دیرینه‌‌ام این بود که فیلم «حکایت عاشقی» از سوی مردم استانم دیده شود و امیدوارم فرصتی فراهم شود تا همگان این فیلم را ببینند. وی افزود: آقای جوزانی برای تهیه «حکایت عاشقی» زحمات زیادی کشید و خیلی دوست داشت که در میان شما باشد ولی به دلیل سفر خارج از کشور در ایران حضور ندارند ولی ایشان برای شما عزیزان پیام صوتی فرستاده‌اند.

در ادامه، پیام صوتی «مسعود جعفری جوزانی» تهیه‌کننده «حکایت عاشقی» برا ی حاضران در سالن شماره یک پردیس سینمایی «بهمن» سنندج پخش شد؛ در این پیام آمده است: «سلام به خواهران و برادران نیک پندار کردستانی‌ام، پاییز و زمستان سال 48 را در سنندج گذراندم و تازه فهمیدم چرا بیشتر دوستان پدرم کُرد بودند. شاید به همین دلیل، «احمد رمضان‌زاده» از سال 67 کنارم بوده و بلاخره اولین فیلمش (حکایت عاشقی) را کنار من ساخته است. «حکایت عاشقی» پیشکشی است به عظمت شما، به قلبهای بزرگ و دستهای بخشنده‌تان، امیدوارم از آن خوشتان بیاید.»

در بخش دیگری از این برنامه، «بهمن زرین‌پور» بازیگر فلیم سینمایی «حکایت عاشقی» گفت: وقتی که فیلمنامه این فیلم را خواندم احساس کردم که آن رادوست دارم و مضمون فیلم این بود که از دل فاجعه وحشتناک حلبچه، عشق شکل می‌گیرد؛ من همیشه به این فکر کرده‌ام که بدون عشق، زندگی هیچ معناییندارد و در «حکایت عاشقی» کاملاً به این موضوع می‌رسیم.

وی افزود: چندین سال بود که کار بازیگری را کنار گذاشته بودم ولی فیلم «حکایت عاشقی» دوباره باعث شد وارد این عرصه شوم و از این انتخاببی‌نهایت راضی هستم.

«شیلان رحمانی» بازیگر کردستانی فیلم «حکایت عاشقی» نیز گفت: خدمت همه همشهری‌های عزیزم عرض سلام و احترام دارم، خیلی دوست دارم که فیلم را ببینید و خودتان در مورد آن قضاوت کنید؛ برای تهیه این فیلم همه ما سختی‌های زیادی را متحمل شدیم و آرزویم این بود که این فیلم، روزی در

سینما بهمن سنندج اکران شود.

وی همچین گفت: الان خیلی خوشحالم که «حکایت عاشقی» در شهرم سنندج اکران می‌شود و در کنار شما عزیزان آن را می‌بینم؛ امیدوارم که از این اثرسینمایی لذت ببرید.

در پایان، با اهدای لوح تقدیر توسط «امین مرادی» رئیس حوزه هنری استان کردستان از «احمد رمضان‌زاده» کارگردان «حکایت عاشقی»، «بهمن زرین‌پور» و «شیلان رحمانی» از بازیگران اصلی این فیلم تقدیر به‌عمل آمد.

در بخشی از مراسم افتتاحییه و آیین و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «حکایت عاشقی»، گروه موسیقی «کلیایی» به خوانندگی «جلال داودی» و به نوازندگی «طیب معصوم‌پور» نوازنده عود، «فوؤاد محمدی» نوازنده تنبک و «هیوا رحمانی» نوازنده ویولن؛ تعدادی از آهنگهای منطقه کلیایی و کردستان را اجرا کردند.

نظر شما