در گفتگو با برنا اعلام شد:

مجید برزگر برای حضور "ممیرو" در جشنواره فجر لابی گری نکرد

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۲:۴۰
کد خبر: ۳۵۹۱۲۵
مجید برزگر برای حضور ممیرو در جشنواره فجر لابی گری نکرد
هادی محقق گفت:مجید برزگر کارگردان فیلم سینمایی" یک شهروند کاملا معمولی" با اعضا هئیت انتخاب بخش "هنروتجربه"برای حضور این اثر سینمایی در جشنواره فیلم فجر هیچ لابی گری نکرده است.

هادی محقق کارگردان فیلم سینمایی"ممیرو" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، با اشاره به اینکه از حضور این اثر سینمایی در بخش "هنروتجربه" سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر ناراضی نیستم، اظهار داشت: خوشحالم که دومین ساخته ام توفیق نمایش در بزرگترین جشنواره فیلم کشور را پیدا کرده است، هرچند که این اثر در چندین جشنواره خارجی چون بوسان، کره جنوبی و ... به نمایش درآمده و جوایز زیادی را هم کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه در اسفندماه "ممیرو" در جشنواره فیلم کشور لیتوانی هم حضور پیدا خواهد کرد، افزود: هر فیلمسازی که برای مخاطب فیلم بسازد این یک غلط املایی هست، هر اثر بیننده مخصوص به خودش را دارا هست که تماشاگر فیلم"ممیرو" هم از این مسئله جدا نخواهد بود.

این فیلمساز با اعلام اینکه مجیدبرزگر و رضا محقق به ساخت دومین اثر سینمایی وی کمک زیادی کردند، تصریح کرد: واقعا کارگردان فیلم سینمایی"پرویز" و برادرم نقش زیادی در تولید فیلم داشتند و با عشق و همدلی که در این اثر جاری کردند، موجب ساخت اثری خوش ساخت شدند.

محقق با رد شایعه لابی گری مجید برزگر برای حضور "ممیرو" در بخش هنر و تجربه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، تاکید کرد: اصلا چنین مسئله ای وجود خارجی ندارد، لذا این فیلمساز به قدری مقید به اصول اخلاقی و انسانی هست که برای خودش هم دست به چنین اقدامی نخواهد زد.

این کارگردان با اشاره به اینکه "ممیرو" هیچ رقابتی با " یک شهروند کاملا معمولی" نخواهد داشت، گفت: کارگردان این فیلم یکی از دوستان نزدیک من به شمار می آید و رقابت خاصی به آن معنا و مفهموم در بخش "هنروتجربه" بین این ۲ اثر وجود ندارد.

هادی محقق در آخر به خبرنگار برنا،گفت: تدوین "ممیرو" حدود ۶ ماه طول کشیده است و داستان این اثر هم به ارتباط انسان با طبیعت پیرامون خود و تاثیر های که از یکدیگر می گیرند، مربوط می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز