دو خبر از رادیو

ساخت ۵ اثر جدید در رادیو نمایش/ پژوهشگر موسیقی نواحی در «نیستان»

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۴:۱۴
کد خبر: ۳۵۹۳۸۶
ساخت ۵ اثر جدید در رادیو نمایش/ پژوهشگر موسیقی نواحی در «نیستان»
تولید پنج اثر جدید به کارگردانی ایوب آقاخانی در رادیو نمایش و همچنین حضور محسن شریفیان پژوهشگر موسیقی نواحی در برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ دو خبر امروز در حوزه رادیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا، اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده نمایش های رادیویی با اشاره به نمایش های رادیویی جدیدی که در حال تولید است، بیان کرد: این روزها در حال ضبط آثار جدیدی هستیم که هر کدام از آنها با محوریت های متفاوت رادیویی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید می شوند و لیدا شیرمرد، محمدرضا زندی، فاطمه حسن وند، الهام رفیعی و علی احسانی نویسندگی این آثار را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: این نمایش ها به کارگردانی ایوب آقاخانی و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در حال ضبط هستند و نرگس موسی پور افکتور و رضا طاهری صدابرداری آن را بر عهده دارند.

این تهیه‌کننده رادیویی تأکید کرد: در حال حاضر رادیو نمایش با توجه و بهره گیری از نویسندگان توانمند به تولید آثار جدیدی پرداخته که در نوع خود قابل تأمل است و همین امر می تواند باعث تنوع موضوعی بسیاری در تولیدات نمایشی رادیو شود.

این پنج نمایش با محوریت موضوعی، دفاع مقدس، داستانی و اجتماعی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید می شود.

برنامه «نیستان» سراغ موسیقی نواحی می‌رود

رادیو فرهنگ دوشنبه ۲۱ دی در برنامه «نیستان» میزبان محسن شریفیان نوازنده و سرپرست گروه «لیان» خواهد بود تا درباره کنسرت دی ماه این گروه صحبت کند.

گروه «لیان» خود را برای نخستین کنسرت بزرگ خود در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در ۲۹ دی ماه آماده می‌کند. ندا رادمهر گزارشگر برنامه با محسن شریفیان پژوهشگر موسیقی نواحی، نوازنده و سرپرست گروه «لیان» در آستانه این اجرا گفتگو می کند.

«نیستان» برنامه ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۵۸ پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز