«آغی» به جشنواره «منار» بلغارستان راه یافت

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۰:۱۳
کد خبر: ۳۵۹۴۷۵
«آغی» به جشنواره «منار» بلغارستان راه یافت
فیلم کوتاه «آغی» به نویسندگی و کارگردانی یوسف کارگر از تولیدات انجمن سینمای جوانان ارومیه در بخش مسابقه هشتمین دوره جشنواره «منار» بلغارستان حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم کوتاه «آغی» در ادامه حضور بین‌المللی‌ در جشنواره های مختلف به بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه جشنواره «منار» صوفیه بلغارستان راه یافت و با فیلم‌هایی از ترکیه، عربستان، بلژیک، فرانسه و سوئیس به رقابت خواهد پرداخت.

هشتمین دوره این جشنواره که به‌ عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی اسلامی در منطقه بالکان محسوب می‌شود و فیلم‌هایی از کشورهای شمال آفریقا، بالکان و خاورمیانه در آن به نمایش گذاشته می‌شود، با هدف آشنا کردن مخاطبان بلغاری با فرهنگ، آداب‌ و رسوم و سینمای سایر کشورهای مناطق مذکور از ۱۴ تا ۳۱ ژانویه در صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار می‌شود.

سه فیلم کوتاه «خانم گل میخکی» به کارگردانی سارا طبیب زاده، «سلفی» به کارگردانی علی عرفان فرهادی و «ماهی» به کارگردانی سامان حسین پور در بخش مسابقه فیلم کوتاه هشتمین دوره جشنواره «منار» بلغارستان حضور دارند.

«آغی» همچنین به بخش مسابقه پنجمین دوره جشنواره فیلم «کشمیر» هند و بخش مسابقه اولین جشنواره فیلم کوتاه «سینه فریم» هند راه‌ یافته بود. این دو جشنواره در ماه‌های نوامبر و دسامبر در کشور هند برگزار شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز