دید در شب با اجرای «شان پن»

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۲:۳۸
کد خبر: ۳۵۹۴۸۴
دید در شب با اجرای «شان پن»
شان پن بازیگر سرشناس آمریکایی مخفیانه با ال چاپو بزرگ‌ترین قاچاقچی موادمخدر مکزیک مصاحبه و آن را در مجله رولینگ استونز منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از واشنگتن پست، خواکین گوزمان که به عنوان ال چاپو شناخته می‌شود، چهره‌ای است که تا پیش از دستگیری مجدد، زندگی مخفیانه‌ای داشت و پلیس به شدت در جستجوی او بود، با این حال او که بارها از زندان گریخته، با شان پن دیدار و گفتگو کرده بود.

این مصاحبه در حالی صورت گرفته که ال چاپو تحت تعقیب‌ترین فراری دنیا بود و پلیس مکزیک به شدت در جستجوی وی بود. در همین فاصله او با ستاره هالیوود یعنی شان پن دیدار کرد.

این مصاحبه که نخستین مصاحبه این قاچاقچی مواد مخدر است، یک روز پس از دستگیری مجدد این قاچاقچی مواد مخدر مکزیکی منتشر شد. او جمعه صبح دوباره دستگیر شد و شنبه مصاحبه وی با شان پن در این مجله پرمخاطب به چاپ رسید.

ال چاپو در این مصاحبه به پن گفته است: من هرویین، متامفتامین، کوکایین و ماریجوانا را بیش از هر کس دیگری در جهان حمل و نقل کرده‌ام و از ناوگان زیردریایی‌ها، هواپیماها، کامیون‌ها و کشتی های خودم برای این کار استفاده کرده ام.

این مکزیکی تابستان پیش با حفر یک تونل از زندان فوق امنیتی فرار کرد و این بار در حالی دستگیر شد که تلاش می کرد فیلم زندگی‌ خودش را بسازد.

به گفته آسوشیتدپرس، در کنفرانس مقامات مکزیکی گفته شده دیدار با پن به مقامات مکزیکی کمک کرد تا سرانجام جای گوزمان را پیدا کنند اما روشن نیست که پن در این زمینه کمکی کرده است یا خیر.

این مصاحبه اکتبر انجام شد و پن تلاش کرده تا با یک گزارش طولانی نشان دهد چه حرف‌هایی بین آنها رد و بدل شده است. در این دیدار کیت دل کاستیو بازیگر تلویزیون نیز پن را همراهی می کرد و ترتیب دهنده این دیدار بود.

در حالی که پن اجازه نداشت از قلم و کاغذ برای نوشتن استفاده کند، اما رولینگ استونز یک فیلم ویدیویی دو دقیقه‌ای از این مصاحبه اختصاصی را نیز در سایت خود قرار داده است.

پن در این مقاله ضمن این که گفته به داشتن چنین رازی افتخار نمی کند، اما افزوده است ریتم خاص خودش را دارد و افزوده است این فرد دست به آدم‌ربایی و قتل نمی‌زند. او افزوده است از زمانی که اسامه بن لادن دستگیر شد، دنبال کردن یک فرد فراری اینقدر توجه مردم را جلب نکرده بود.

البته این اتفاقات برای شان پن گران تمام شده و وی تحت بازجویی نیز قرار گرفته است.

نظر شما