تاثیر تبلیغات فیلم ها در شبکه های تلویزیونی خارجی

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۵:۳۱
کد خبر: ۳۵۹۹۶۲
تاثیر تبلیغات فیلم ها در شبکه های تلویزیونی خارجی
سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد پخش آگهی فیلم ها در خارج از کشور در کف فروش فیلم ها تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، ، غلامرضا فرجی با اشاره به جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز دوشنبه ۲۱ دی ماه شورای صنفی نمایش مساله پخش آگهی و تیزر فیلم ها در شبکه های خارج از کشور و تاثیر آن در کف فروش فیلم ها مورد بررسی قرار گرفت. واگذاری رایت فیلم ها در خارج از کشور و پخش آگهی و تبلیغات گسترده در شبکه های خارجی، شرایط ویژه ای برای اکران آثار سینمایی به وجود آورده که این امر به شدت در کف فروش فیلم ها تاثیرگذار بوده است.

وی تاکید کرد: در همین راستا، شورا صنفی نمایش شرایطی را فراهم کرده است تا فیلم هایی که آمادگی اکران قبل از موعد مقرر را دارند در سینماهای کشور اکران شوند که از جمله این فیلم ها می توان به «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی اشاره کرد که از  چهارشنبه ۲۳ دی ماه در گروه آزاد اکران می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: همچنین فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» به کارگردانی مصطفی شایسته به جای فیلم سینمایی «پی ۲۲» به کارگردانی حسین قاسمی جامی در گروه سینمایی کوروش اکران می شود و «پی ۲۲» در یکی از سالن های سینما کوروش به اکران خود ادامه می دهد.

فرجی در پایان گفت: همچنین فیلم سینمایی «آدم باش» به کارگردانی مجید جوانمرد به جای فیلم سینمایی «جامه دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در گروه سینمایی پردیس زندگی اکران می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز