نمایشگاه گروهی عکس «سونات طبیعت» در صداوسیما

۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۸:۲۵
کد خبر: ۳۶۱۸۴۲
نمایشگاه گروهی عکس «سونات طبیعت» در صداوسیما
نمایشگاهی از آثار تنی چند از عکاسان حوزه محیط زیست با عنوان «سونات طبیعت» از امروز شنبه ۲۶ دی ماه در نگارخانه کوثر سازمان صدا و سیما برگزار شده است و تا ۵ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ، نمایشگاه عکس «سونات طبیعت» با همکاری دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برپا می شود و تعداد ۳۵ قطعه عکس رنگی در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر با موضوع های مرتبط با حوزه مسایل زیست محیطی و طبیعت به نمایش گذاشته می شود.

آثار نمایشگاهی «سونات طبیعت» چکیده ای از مجموعه عکس های نمایشگاهی «نگذاریم! خاطره شود…» و «تنوع زیستی، شریان زندگی» است که چندی پیش به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی محیط زیست با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و مشارکت عکاسان فعال در حوزه محیط زیست گردآوری و مهیای نمایش عمومی شد.

مهدی سروری دبیر برگزاری این نمایشگاه، هدف از نمایش عکس هایی با مضامین محیط زیستی را در سازمان صداوسیما، تلنگری هنری برشمرد و اظهار کرد: پرداختن به موضوع طبیعت و مضامین محیط زیستی مناسبت و تقویم نمی شناسد.

وی ادامه داد: این نگاه جوان است که فارغ از پرداختن به حواشی، ذات طبیعت را حس کرده و آسیب های دردناک این حوزه را درک می کند.

در بخشی از قاب نخست این نمایشگاه آمده است: عکس های نمایشگاه مستند بوده و رویکردی فرمالیستی و زیبایی شناسانه دارند و اغلب به نمایش جاذبه های گردشگری مناظر و طبیعت و حیات وحش استان های گوناگونی از سراسر کشور همچونپ گیلان، کردستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، گلستان، هرمزگان، فارس، مازندران، اردبیل، لرستان، اصفهان، مرکزی و… پرداخته است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب است: نیلوفر زارعی، فاطمه (رامش) حسینی لاهیجی، نسرین رستمی، محمدرضا(امید) آقایی، مهری راست قدم، محمدرضا رحیمی، فاطمه سادات(هانیه) حجازی، محمدرضا زارع، سمانه میلانلو، منوچهر(امید) صرامی، زهرا(نهلا) نیاورانی، مریم خداوردی، حسین عصاری، ابراهیم باقرلو، قاسمی، خرازی، خالدی کیا، کاظمی خالدی، موسوی، فاطمه ندیمی، سیدایمان میری، سهیلا(طلا) خانمیرزایی، محمد کیانی، میترا محمدی، حسین خادمی، جواد میرزاپور، فریدرضا صدیقی، سیدعرفان علیپور، نرجس خاتون اندرواژ، معصومه زلیکانی، گل گونه نجفی، رضا بهادری، لادن شجاع، مجتبی محسنی و مهدی سروری.

نمایشگاه گروهی عکس «سونات طبیعت» ظهر روز شنبه ۲۶ دی ماه با حضور مدیران و کارمندان سازمان صداوسیما گشایش یافت و کارمندان سازمان صداوسیما در رده های مختلف می توانند تا پایان روز دوشنبه ۵ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه گروهی دیدن کنند.

نگارخانه کوثر در تهران، خیابان حضرت ولیعصر(عج)، نرسیده به پل بزرگراه شهیدچمران، خیابان استقلال، ساختمان اداری(جام جم) واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز