کانادایی ها از «جامه دران» استقبال کردند

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۸:۱۴
کد خبر: ۳۶۲۰۷۹
کانادایی ها از «جامه دران» استقبال کردند
فیلم سینمایی جامه دران به کارگردانی حمیدرضا قطبی در سالن Kay Meek Center West Vancouver ونکوور کانادا به نمایش در آمد و مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفت. نکته قابل توجه در خصوص این اکران ،همزمانی اکران آن با ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  بعد از نمایش فیلم عوامل این فیلم سینمایی از طریق اسکایپ با مخاطبان به گفت و گو نشستند و سوالات خود را با حمید رضا قطبی مطرح کردند.

این نمایش بر عهده شرکت آریا پرسیس است که فعالیت خود را در زمینه پخش فیلمهای ایرانی در کانادا متمرکز کرده است. این شرکت پیش از این با نمایش فیلم های تراژدی ،رخ دیوانه و دوران عاشقی،جمعیت زیادی از ایرانیان و غیر ایرانیان را برای تماشای فیلم های خوب و استاندارد سینمای ایران در کنار هم جمع کرد.

حضور کارگردان، تهیه کننده و عوامل فیلم های پخش شده که پس از نمایش فیلم با تماشاگران به گفتگو می نشینند، به همراه تبلیغات صحیح و مناسب و انتخاب یکی از بهترین سالن های شهر ونکوور باعث شده است تا الان استقبال فوق العاده ای از این نمایش ها بشود.

مهتاب کرامتی، باران کوثری، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی در جامه دران به ایفای نقش می پردازند و تهیه کنندگی این فیلم سینمایی بر عهده سید جمال ساداتیان است.

نظر شما