«باز هم سیب داری؟» و جدیدترین آنونس این فیلم متفاوت

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۹:۴۸
کد خبر: ۳۶۲۰۸۵
«باز هم سیب داری؟» و جدیدترین آنونس این فیلم متفاوت
جدیدترین آنونس «باز هم سیب داری؟» به نویسندگی و کارگردانی «بایرام فضلی» که هم اکنون در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در تهران و شهرهای مختلف در حال کران است؛ رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «باز هم سیب داری؟» به نویسندگی و کارگردانی «بایرام فضلی» و با بازی «ذبیح افشار»، «لیلا موسوی»، «مریم بوبانی»، «علی یعقوبی»، «احمدرضا اکبری»، «احمد نقده» و ... که هم اکنون در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در تهران و شهرستانهای مختلف کشور روی پرده است؛ جدیدترین آنونس آن ساخته شده و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شده است.

«باز هم سیب داری؟» که فیلمی متفاوت از سینمای ایران محسوب می‌شود؛ تاکنون در جشنواره‌های مختلفی از جمله؛ بخش اصلی «نمایش‌های شبانه» در شصت و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ونیز» در ایتالیا، جشنواره بین‌المللی فیلم «بروکلین» در آمریکا، در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «فیلمکس توکیو» در ژاپن، در بخش «دیدگاه جهانی» در سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «هنگ کنگ»، در بخش ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم «ادینبورگ» در سوئد، جشنواره بین‌المللی فیلم «قاهره» در مصر، جشنواره بین‌المللی فیلم «سائوپائولو» در برزیل، جشنواره بین‌المللی فیلم «ریکیاویک» در ایسلند، جشنواره بین‌المللی فیلم «کراچی» در پاکستان، جشنواره بین‌المللی فیلم «استکهلم» در سوئد، جشنواره بین‌المللی فیلم «لیدز» در انگلستان، جشنواره بین‌المللی فیلم «اوروگوئه»، بخش رقابتی «فیلم‌های اول» در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفته است و توانسته جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم «ابوجا» در نیجریه را از آن خود کند. این فیلم همچنین در یازدهمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران (خانه سینما) در بخش بهترین فیلمبرداری (بایرام فضلی) نامزد دریافت جایزه بود.

«باز هم سیب داری؟» هم اکنون در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در سینما فرهنگ، پردیس سینمایی کوروش، موزه سینما، سینما تک خانه هنرمندان در تهران و پردیس سینمایی هویزه در مشهد، سینما سوره در اصفهان و سینما هنر و تجربه شیراز روی پرده است و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزروآن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس www.cinematicket.org مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز