جلسه مدیران رسانه ملی با معاون ناجا

تعامل رسانه ملی با نیروی انتظامی بیشتر می شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۸:۵۲
کد خبر: ۳۶۲۴۶۲
تعامل رسانه ملی با نیروی انتظامی بیشتر می شود
معاون اجتماعی ناجا بر ضرورت تعامل بیشتر میان نیروی انتطامی و رسانه ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار منتظرالمهدی در نشست مشترکی که بین معاونان سیما و مدیران شبکه‌های تلویزیون و معاونت اجتماعی ناجا برگزار شد، گفت: رسانه ملی بهترین رویکرد برای برقراری ارتباط پلیس با مردم است و از همین طریق است که می‌توان بدون واسطه وارد اذهان عمومی شد و آگاهی های لازم را در زمینه های مختلف اجتماعی به آنها القا کرد.

منتظرالمهدی در این دیدار بر ضرورت ساخت برنامه ها و همایش های مشترک تاکید کرد و از برگزاری اختتامیه مسابقه عکاسی چادرهای آسمانی در بهمن ماه خبر داد.

علی اصغر پور محمدی معاون سیمای رسانه ملی نیز در این نشست با بیان این که حضور هوشمندانه و پررنگ پلیس در رسانه حاکی از استراتژی هدفمند اجتماعی ناجا است، گفت: رسانه ملی آمادگی دارد که با همکاری کامل با پلیس بتواند سهمی در ارتقای سطح آگاهی مردم به منظور پیشگیری از بزه‎های اجتماعی داشته باشد و همچنین مشارکت عموم را برای پیشگیری از وقوع جرم جلب کند.

مدیران شبکه‌های تلویزیون نیز در این نشست در خصوص تعاملاتی چون تولید آثار مشترک در حوزه پیشگیری از جرم و توجه به مسائل اجتماعی در حوزه رسانه با مسئولان نیروی انتظامی گفتگو کردند و برای ساخت آثار نمایشی و تولید آثار مستند و میان برنامه‌های اجتماعی و همچنین برگزاری همایش‌های مردم و امنیت، چادرهای آسمانی در حوزه عفاف و حجاب و پیامبر اعظم(ص) در حوزه هنر و رسانه تصمیماتی اتخاذ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز