کارگردان «عادت نمی کنیم» در رادیو/ پرونده یک ترور گشوده می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۷:۴۰
کد خبر: ۳۶۳۳۹۷
کارگردان «عادت نمی کنیم» در رادیو/ پرونده یک ترور گشوده می‌شود
حضور کارگردان فیلم «عادت نمی کنیم» در رادیو تهران، پخش نمایش «گرگ ها» که به داستان ترور حسنعلی منصور می پردازد از رادیو نمایش و پخش چند نمایش از دیگر شبکه ها خبرهای امروز حوزه رادیو هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، اول بهمن ماه نمایش جدید رادیویی «گرگ ها» به کارگردانی مهدی نمینی مقدم که به ماجرای ترور حسنعلی منصور می پردازد روی آنتن رادیو نمایش می رود.

«گرگ ها» را حسین حلاجی زاده نوشته است که در آن اعدام انقلابی حسنعلی منصور توسط شهید محمد بخارایی به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده است.

در این نمایش هنرمندانی چون امیر منوچهری، نورالدین جوادیان، مهرداد عشقیان، احمد گنجی، بهرام سروری نژاد، مسعود زنوزی راد، مجتبی طباطبایی و عرفان ابراهیمی به ایفای نقش پرداخته اند و مهدی نمینی مقدم کارگردانی آن را بر عهده دارد.

این نمایش به تهیه کنندگی ژاله محمد علی، صدابرداری حیدر صفدری و افکت محمدرضا قبادی فر، پنجشنبه ساعت ۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

کارگردان فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» در رادیو تهران

اسماعیل باستانی تهیه‌کننده برنامه رادیویی «هاشور» از رادیو تهران گفت: ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» پنجشنبه اول بهمن با حضور در رادیو تهران در خصوص اثر راه یافته خود به بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فجر سخن می‌گوید.

ابراهیمیان اولین تجربه کارگردانی در سینمای بلند داستانی را با «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» تجربه کرد و در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز حضور داشت، امسال نیز در سی و چهارمین دوره جشنواره با فیلم جدیدش با نام «عادت نمی‌کنیم» در بخش سودای سیمرغ حضور دارد.

باستانی در خصوص زمان‌بندی‌های آتی برنامه «هاشور» بیان کرد: برنامه «هاشور» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۲ با موضوع سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر روی آنتن صدای پایتخت می‌رود.

برنامه «هاشور» با اجرا و تهیه‌کنندگی اسماعیل باستانی با محوریت مسائل روز فرهنگی به حواشی موسیقی و هنری می پردازد.

پخش تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از آنتن شبکه های رادیویی

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از پنج شبکه رادیویی پخش خواهند شد.

شبکه رادیویی جوان نمایش «مهمنه بانو» را در هفته جدید پخش می کند.

این سریال رادیویی بر اساس داستانی کهن توسط خسرو حکیم رابط نوشته شده و فرهاد امینی آن را به صورت نمایش رادیویی بازنویسی کرده است.

داستان این نمایش درباره مهمنه بانو، زن متولی است که در دیاری که بیماری و بی آبی در آن بیداد می کند برای نجات خواهرش شرطی را می پذیرد و در پی آن اتفاقاتی می افتد که در این سریال رادیویی شنیده می شود.

در «مهمنه بانو» هنرمندانی چون مهین نثری، اکبر ملایی، رویا فلاحی، احمد گنجی، صدیقه کیانفر و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری رضا طاهری و افکت محمدرضا قبادی فر از روز شنبه ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو جوان پخش می شود.

شبکه رادیویی تهران نمایش رادیویی «روشنایی های کوچک، آرزوهای بزرگ» را به نویسندگی زینب آرمند و با هنرمندی سعیده فرضی، مونا صفی، امیر منوچهری، رامین پورایمان، صفا آقاجانی، مهرداد عشقیان، مینا شجاع و کارگردانی حمید منوچهری روی آنتن می برد.

این نمایش به تهیه کنندگی شهناز دهکردی و صدابرداری علی حاجی نوروزی از روز شنبه ساعت ۱:۳۰ بامداد پخش می شود که اثرات زیان بار تاثیرات ماهواره را در قالب نمایش رادیویی به سمع شنوندگان می رساند.

همچنین سریال رادیویی «قلب گمشده» به نویسندگی عباس شیرمحمدی از رادیو سلامت پخش می شود و ماجرای این نمایش درباره مردی است که پس از فوت همسرش با زنی به نام لیلی ازدواج می کند اما تنها فرزندش حاضر نیست او را به مادری بپذیرد و در این بین اتفاقاتی می افتد که...

در «قلب گمشده» هنرمندانی چون شمسی صادقی، محمد عمرانی، مینو جبارزاده، عباس وفایی، فریبا طاهری، مهدی نمینی مقدم، راضیه مومیوند و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی مهتاب امینی از روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰ بامداد روی آنتن رادیو سلامت می رود.

شبکه رادیویی فرهنگ نیز این هفته نمایش های تک قسمتی متنوعی را ساعت ۱۳ روی آنتن خواهد برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز