رقابت ۴۲ پژوهشگر هنر در بخش همایش جشنواره تجسمی فجر

۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۸:۲۸
کد خبر: ۳۶۴۰۸۲
رقابت ۴۲ پژوهشگر هنر در بخش همایش جشنواره تجسمی فجر
125 مقاله به هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر رسیده که پس از ارزیابی مجموع مقاله ها، ۴۲ اثر برای ارائه در بخش همایش این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، به دنبال استقبال از بخش همایش هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی، ۱۲۵ مقاله به این بخش از این رویداد تجسمی ارسال شد و هیات انتخاب پس از ارزیابی مجموع مقاله ها، ۴۲ اثر را برای حضور در بخش  همایش‌ هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر انتخاب کردند.

بخش همایش هشتمین جشنواره بین‌المللی جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان «هنر معاصر ایران و جهانی شدن» برگزار می‌شود و موضوعاتی چون «تجربه‌های نو در هنر معاصر ایران»، «هنر معاصر ایران در پارادوکس محلی‌‌گرایی و جهانی‌‌گرایی»، «هنر ایران در عصر رسانه‌‌های جدید»، «هنر ایران در بازار بین‌المللی هنر»، «هنر ایران در جشنواره‌ها و رویدادهای جهانی هنر»، «هنر ایران در انجمن‌‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی هنر» و «هنر ایران در مطالعه تطبیقی با هنر منطقه‌‌ای غرب آسیا و کشورهای همسایه» از جمله محورهای این همایش هستند.

همایش «هنر معاصر ایران و جهانی شدن» به دبیری محمدرضا مریدی در هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود و دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه علم و فرهنگ، فرهنگستان هنر، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی در برگزاری همایش مشارکت دارند.

محققان و پژوهشگران برای اطلاع از نتایج بخش همایش هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir مراجعه کنند. آن دسته از آثاری که برای حضور در بخش همایش جشنواره پذیرفته شده است، می‌بایست تا اول اسفندماه اصل مقالات خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۹ بهمن تا ۱۷ اسفندماه به دبیری مجتبی آقایی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز