نسخه نهایی «عادت نمی‌کنیم» آماده اکران می‌شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۶:۳۲
کد خبر: ۳۶۴۴۷۶
نسخه نهایی «عادت نمی‌کنیم» آماده اکران می‌شود
«عادت نمی‌کنیم» از جمله فیلم‌هایی بود که برای ارائه فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره، نسخه نهایی آن به دبیرخانه ارائه شد. اما در هفته جاری، این فیلم با اعمال اصلاحات مجددا به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» ساخته ابراهیم ابراهمیان، از جمله فیلم‌هایی بود که در مدت زمان تعیین شده برای ارائه فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره، نسخه نهایی آن به دبیرخانه ارائه شد. اما در هفته جاری، این فیلم با اعمال اصلاحات مجددا به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

با توجه به اصلاحیات وارد شده به دومین ساخته ابراهیمیان، تدوین مجدد توسط ژینوس پدرام و ابراهیمیان صورت گرفت و با صداگذاری مجدد، این فیلم آماده نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

ابراهیم ابراهمیان که در جشنواره سی و دوم فیلم فجر با «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» در بخش نگاه نو حضور داشت، در سی و چهارمین دوره این فستیوال با فیلم پر ستاره  «عادت نمی‌کنیم» در بخش سودای سیمرغ، با 21 فیلم دیگر به رقابت می‌پردازد.

فیلمنامه این اثر به صورت مشترک توسط سارا سلطانی و ابراهیمیان به نگارش درآمده و پیمان جعفری و شهرام اخلاص پور تهیه‌کنندگان آن هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز