جمال اجلالی هنوز قادر به تکلم نیست

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۳:۰۵
کد خبر: ۳۶۵۹۴۴
جمال اجلالی هنوز قادر به تکلم نیست
تهیه کننده سریال «دوردست ها» با اشاره به وضعیت جمال اجلالی بازیگر این مجموعه بیان کرد که وی هنوز قادر به تکلم نیست اما به گفته پزشکان تا چند روز دیگر می تواند به تهران منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، فریبا توکلی تهیه کننده سریال «دوردست ها» با اشاره به وضعیت جمال اجلالی بازیگر این سریال که چند روز پیش به دلیل خون ریزی مغزی در بیمارستانی در ساری بستری شد، درباره وضعیت فعلی وی گفت: ما هر روز به دیدار وی می رویم و شب گذشته پنجم بهمن ماه هم به بیمارستان رفتیم. او اگرچه هنوز نمی تواند تکلم داشته باشد و صحبت کند اما نسبت به سخنان ما واکنش نشان می دهد.

وی ادامه داد: خانواده وی کارهایش را در حوزه بیمه انجام می دهند و ما هم در کنار آنها هستیم و آنها را تنها نمی گذاریم.

توکلی درباره انتقال این بازیگر به تهران با توجه به دستور پزشکان نیز عنوان کرد: پزشکان گفته اند که باید وضعیت وی ثابت شود و احتمال دارد که بعد از ثبات تا چند روز دیگر آقای اجلالی به تهران منتقل شود.

جمال اجلالی بازیگر سریال «دوردست ها» بود که روز جمعه دوم بهمن هنگام گریم در این سریال که اکنون در شمال کشور تصویربرداری می شود دچار خون ریزی مغزی و در بیمارستان ساری بستری شد.

سریال «دور دست ها» به کارگردانی جواد ارشاد و با بازی بازیگرانی از جمله دانیال حکیمی، هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزی، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، کوروش سلیمانی و جمال اجلالی برای شبکه یک ساخته می شود.

نظر شما