بیشتر از اینکه نگران جشنواره باشم، نگران بعد از جشنواره هستم

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۹:۱۷
کد خبر: ۳۶۶۱۸۲
بیشتر از اینکه نگران جشنواره باشم، نگران بعد از جشنواره هستم
امیدوارم موقعیت اجرای عمومی برای آثار بخش تولیدات تازه های تئاتر بعد از پایان جشنواره فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،  امین بهروزی درباره نمایش خود گفت: «روزهای بی باران»  درباره عشق و جای خالی آن در زندگی آدم‌هاست. تلاش شده در این اثر نمایشی نگاهی انسانی به روابط عاطفی و پیچیده انسان های امروز داشته باشیم. «روزهای بی باران» ظاهری ساده با آدم های واقعی دارد و از فضایی رئالیستی برخوردار است. اصل داستان نمایش یک روایت عاشقانه را به تصویر می کشد. بازی ها و نوع بیان دیالوگ ها کاملا رئالیستی و در فضای امروز جامعه رخ می دهد اما نمایش تقریبا در یک فضای خالی اجرا می شود. چون کار مکان های متعددی مثل بیمارستان و کافه و... دارد. به همین جهت با طراح صحنه نمایش به این نتیجه رسیدیم که فضاهای نمایش را با المان های مختلف بازسازی کنیم و بقیه را به تخیل تماشاگر واگذاریم.

وی تصریح کرد: من بعد از یک دهه به عنوان کارگردان در جشنواره حضور دارم اما نسبت به گذشته جشنواره را با نظم بیشتری می بینم. از نظر شرکت گروه ها، اکثرا انتخاب های آگاهانه  ای صورت گرفته دو عنصر خیلی مهمی که در این جشنواره تاثیر گذار می بینم نظم و عدالت است . از نظر فراخوان جشنواره ، شورای انتخاب و بازبینی واقعا ثابت کرد که در این جشنواره عنوان ها و روابط مهم نیست و اصل بر کارهای خوب است .

امین بهروزی ادامه داد: اتفاق عمده این جشنواره مربوط به هنرمندان شهرستانی است  که فرصت مناسبی را برای بالا بردن سطح کیفی و کمی کارهای شهرستان ها برای این عزیزان فراهم ساخت . این جشنواره به نوعی ویترین تئاتر ایران است و پیشنهادمن این است در پایان جشنواره فرصتی برای تعامل بین گروه های شهرستانی و تهرانی برای  تبادل نقطه نظرات یکدیگر فراهم شود .

این نویسنده و کارگردان تئاتر در خاتمه افزود : پیش بینی من برای اجرای عمومی این نمایش بعد از جشنواره به سمت مثبت و خوبی می رود بیشتر از اینکه نگران جشنواره باشم نگران بعد از جشنواره هستم و امیدوارم موقعیت اجرای عمومی برای آثار بخش تولیدات تازه های تئاتر بعد از پایان جشنواره فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز