اختصاصی "برنا":

سحر قریشی: نقش آفرینی در " آبنبات چوبی" را دوست داشتم/ تنها در یک پلان با "عطاران" همبازی شدم

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۱:۰۸
کد خبر: ۳۶۶۲۵۹
این بازیگر سینما گفت: از نقش آفرینی در فیلم سینمایی "آبنبات چوبی " محمد حسین فرح بخش و همبازی شدن با رضا عطاران بازیگر حرفه ای سینما خوشحال هستم.

سحر قریشی بازیگر فیلم سینمایی "آبنبات چوبی" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، با ابراز خوشحالی از بازی در این اثر نمایشی، اظهار کرد: متاسفانه خیلی از فیلمسازان پس از موفقیت یک بازیگر در یک نقش یا قالب مشخص، سعی می کنند که از بازیگر مربوطه در همان کاراکتر جا افتاده در ذهن مخاطبان، استفاده کنند به عبارت دیگر توان ریسک کردن در این گونه موارد را کمتر دارند.

وی در رابطه با نقش آفرینی کنار رضا عطاران در این اثر سینمایی، گفت: تنها در یک موقعیت با رضا عطاران در " آبنبات چوبی" همبازی شدم که همین مسئله هم برای من افتخار بزرگی به حساب می آید، لذا جایگاه این بازیگر حرفه ای  در سینما ایران مشخص  و ستودنی است.

این بازیگر در پاسخ به اینکه چه فاکتورهای سحر قریشی را راضی به نقش آفرینی در آثار سینمایی می کند، بیان کرد: از حضور من در مدیوم تلویزیون و سینما نهایتا 6 سال گذشته و در حال حاضر نسبت به دوران اوایل بازیگری خود خیلی سختگیر تر شده ام، در ابتدای ورود به این عرصه بیشتر انتخاب می شدم ولی در مقطع فعلی این مسئله اصلا وجود ندارد و خودم از بین پیشنهاد های ارائه شده، بهترین را انتخاب می کنم.

وی افزود: محمد حسین فرح بخش به عنوان تهیه کننده و کارگردان همواره در سینما ایران جایگاه اش محفوظ بوده است، شاید آثار گذشته وی مورد توجه بخشی از منتقدان قرار نگرفته است ولی به موازات آن بخش دیگری هم از تماشا فیلم های وی رضایت داشتند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: تعامل خوبی هم با این فیلمساز داشتم چرا که قرار بود نقشی که هنگامه حمیدزاده دراین اثر سینمایی بازی می کند را من ایفا کنم که به پیشنهاد خودم این نقش به وی سپرده شد و بازی در کاراکتر دیگری به من تعلق گرفت.

قریشی بیان کرد: خیلی از بازیگران سالهای متمادی زیادی را در سینما پشت سر گذاشته اند و در این مقطع خیلی از منتقدان شاید بازی های نه چندان خوب آنها را به یاد نمی آورند، موقعیت کنونی بازیگر مربوطه را نگاه می کند و تحلیل های خودشان را بروز می دهند، این مسئله درباره من هم صدق می کند ولی تلاش می کنم که کمتر در قالب های تکراری ظاهر شوم.

این بازیگر همکاری در خصوص همکاری با مسعود ده نمکی کارگردان "رسوایی 2"، یادآور شد: جایگاه وی در سینما ایران به عنوان یک کارگردان تثبیت شده است و در طول فیلمبرداری این اثر هم وی رفتار کاملا حرفه ای از خودشان نشان می دادند.

نظر شما