دوخبر از رادیو ایران؛

انعکاس "کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی وتکفیری" /هومن حاج عبداللهی به رادیو جمعه پیوست!

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۸:۲۹
کد خبر: ۳۶۶۲۹۵
انعکاس کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی وتکفیری /هومن حاج عبداللهی به رادیو جمعه پیوست!
رادیو ایران لیست پخش 2 برنامه خودش را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عنوان برنامه ای از گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران است که جمعه های هر هفته ساعت 9صبح پخش می شود .در این برنامه فضای مفرح و شادی برای مخاطبان ایجاد می شود.

ساجد قدوسیان ، تهیه کننده و کارگردان"رادیو جمعه "گفت:انتقاداز ناهنجاری های اجتماعی و طرح برخی از مشکلات مردم به زبان طنز، از جمله دستمایه های جذاب طنز رادیویی است که ما در این برنامه برای این موضوعات بخش های خاص وویژه ای را در نظر گرفته ایم ومی توان گفت :به روز بودن برنامه در مواجه با مشکلات اجتماعی از جمله اهداف بارز این برنامه است.

آیتم هایی با موضوعاتی چون "گل های پژمرده " ، "استاد" ،"نصرت خان و نصرت خانم"،"ناصر تویی"،"بیتا و مهناز" ،"عناوین مهمترین اخبار در هفته ای که گذشت"،"توصیه های آقای بنده"،"بدل خوانی"،"بی تعارف" گفتگوهای طنز با هنرمندان ، خوانندگان و بازیگران ،"جمعه خند"خاطره های شنیدن مخاطبان و شنوندگان برنامه از دیگر بخش های برنامه است.

در برنامه این هفته "رادیو جمعه " ،ترانه هایی با موضوعات "توصیف مرغ " با صدای مهرداد کاظمی ،"وضعیت دانشجوها " با صدای علی نقوی و "نظرات بانوان نسبت به آقایان"با صدای محسن دین محمد وحمید رضا الله یاری تقدیم شنوندگان می شود.

کسانی که می خواهند در برنامه مشارکت داشته باشند عبارت "رادیو جمعه"را با شماره 30000900 به برنامه پیامک کنند.

انعکاس "کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی وتکفیری"در رادیو ایران

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه رادیویی با اعلام این خبر گفت:کنگره یک روزه"کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی وتکفیری"فردا در شهر مقدس قم برگزار می شود.صاحب نظران و علمای اسلام از شیعه و سنی ، مسئولین سیاسی در این کنگره حضور پیدا می کنند ودرباره خطر تفرقه ، همین طور خطر جریان های تکفیری به بحث و تبادل نظر می پردازند.وراه های رفاه وهمدلی بیشتر بین مذاهب اسلامی را بررسی می کنند.

گودرزی ادامه داد: با توجه به تاکید ات مقام معظم رهبری وهمکاری صدا و سیما ودستور دکتر سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما رادیو ایران به عنوان تنها شبکه رادیویی معاونت صدا در این کنگره به صورت زنده ومحیطی حضور خواهد داشت وویژه برنامه "به افق آفتاب"را به صورت 2 ساعت برنامه زنده از آنجا روانه آنتن خواهد کرد.

گودرزی تصریح کرد: علاوه بر این فواصل پخش رادیو ایران در اختیار گزارشگرانی که در غرفه رادیو ایران در شهر مقدس قم وسالن همایش پیامبر اعظم حضور خواهند داشت وگزارش های خودرا در فواصل پخش ارسال کنند.

سعی رادیو ایران بر این اساس است که با گفتگو با مراجع معظم و علمای اسلام رویدادهای این کنگره مهم را بازتاب دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز