پایان ماراتن سی و چهارم تئاتر فجر در تالار وحدت

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۵:۲۰
کد خبر: ۳۶۷۹۰۶
پایان ماراتن سی و چهارم تئاتر فجر در تالار وحدت
مراسم پایانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دوشنبه دوازدهم بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، ، اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه دوازدهم بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با اجرای محمد سلوکی و کارگردانی نیما دهقان در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

در این برنامه که مدت زمان ۱۸۰ دقیقه برای آن پیش بینی شده است بخش های متنوعی با بهره گیری از ویدیوگرافیک سه بعدی اجرا می شود.

به گفته نیما دهقان، برای اهدای جوایز برگزیدگان بخش های نمایش خیابانی، مسابقه تئاتر ایران و مسابقه بین الملل شیوه ای بدیع و نو طراحی شده که سبب افزایش هیجان مراسم می‌شود. همچنین علی زندوکیلی نیز در طول برنامه چند قطعه موسیقی را برای حاضران اجرا می کند.

کارگردان مراسم پایانی جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر افزود: در جشنواره امسال به احترام عکاسان زحمت‌کش تئاتر و با هدف به وجود آوردن فضایی مناسب برای این هنرمندان که بتوانند به راحتی از سوژه های مورد نظر خود عکاسی کنند فضای مشخصی برای استقرار آنها تعبیه شده و فضای حرکتی ورود به صحنه و خروج از آن توسط هنرمندان به گونه ای طراحی شده تا عکاسان محترم بتوانند تصاویر این هنرمندان را ثبت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز