اخبار برنا از کاخ مطبوعات جشنواره فیلم فجر؛

سکوت برج میلاد را جشنواره فیلم فجر می شکند

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۰:۰۸
کد خبر: ۳۶۸۳۰۸
سکوت برج میلاد را جشنواره فیلم فجر می شکند
پس از پشت سر گذاشتن مراسم افتتاحیه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، هم اکنون خبرنگاران رسانه های مکتوب، الکترنیکی و تصویری منتظر آغاز یا هیاهو جشنواره فیلم فجر هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، پس از برگزاری مراسم افتتاحیه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر از صبح امروز به کاخ مطبوعات مهمترین جشنواره سینمایی سال آمده ایم تا از حال و هوای برگزاری این فستیوال گزارشی را تهیه کنیم.

ساعت 10 صبح به برج میلاد محل اصلی نمایش آثار راه یافته به جشنواره می رسیم که با پوستر خسرو شکیبایی بازیگر فقید سینمایی ایران روبه رو می شویم و وارد طبقه همکف سالن همایش های برج میلاد می شویم تا هم مانند سال های گذشته به سمت سالن اصلی نمایش آثار سینمایی می رویم که سکوتی مطلق در سالن جاری شده است.

برای رسیدن به سالن اصلی نمایش آثار راه یافته به جشنواره باید از گیت حراست عبور کنیم که با نشان دادن کارت خبرنگاری خود بدون هیچ مشکلی از این مرحله عبور می کنیم و به سمت دفتر ستاد سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر می رویم که اندکی اطلا عات تکمیلی را از آنها دریافت کنیم.

یکی از مسولان ستاد جشنواره با اعلام اینکه همه چیز طبق برنامه ریزی های که از قبل اعلام شده، انجام خواهد شد ولی از تمام مسئولان و اصحاب رسانه خواستار یاری و کمک هستیم تا بتوانیم طبق پیش بینی های صورت گرفته جشنواره را با خوبی و خوشی و بدون هیچ کم و کاستی به پایان برسانیم.

وی افزود:امروز تا قبلا از آغاز فیلم ها برج میلاد مقداری خلوت خواهد بود ولی سکوت محل برگزاری این مکان تجاری، تفریحی، فرهنگی را جشنواره فیلم فجر از بین خواهد برد و از همین امروز شاهد هیاهو های رسانه و عوامل فیلم های سینمایی در این مکان دیدنی خواهیم بود.

پس از صحبت های یکی از اعضای ستاد جشنواره فیلم فجر کم کم همکاران رسانه ای خودمان را مشاهده می کنیم که برای پوشش رسانه ای جشنواره فیلم فجر هریک با انرژی مضاعف وارد کاخ اصلی میلاد می شوند.

ساعت 13:25 دقیقه نگارش این یادداشت، گزارش در حالی به پایان میرسد که خبرنگاران پس از فرستادن گزارش و یادداشت های خود برای دریافت و صرف ناهار خود به طبقه منفی 2 مراجعه می کنند تا پس از خوردن ناهار به تماشا «اهالی خیابان یک طرفه» به کارگردانی مهدی باقری بنشینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز