رونمایی از «منو کجا می‌بری؟» با صدای «بهروز رضوی» و «سعید راد»

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷:۲۰
کد خبر: ۳۶۸۷۸۲
رونمایی از «منو کجا می‌بری؟» با صدای «بهروز رضوی» و «سعید راد»
آنونس فیلم سینمایی «منو کجا می‌بری؟» به کارگردانی «حمید زرگرنژاد» با نوشتن گفتار متن و صدای «بهروز رضوی» و «سعید راد» در آستانه اکران سراسری در سینماهای کشور، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آنونس فیلم سینمایی «منو کجا می‌بری؟» با نام قبلی «پایان خدمت» نخستین ساخته بلند «حمید زرگرنژاد» به نویسندگی «بهروز افخمی»، با نوشتن گفتار متن و صدای «بهروز رضوی» و «سعید راد»، به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی» و «حمید آخوندی» و با بازی «سعید راد»، «امیر جدیدی«، «هدی زین‌العابدینی»، «حسین سلیمانی»، «پیام احمدی‌نیا»، «رامین راستاد«، «محمد فیلی»، «علی اوسیوند»، «سعید داخ»، «فرهاد بشارتی» و «حسین توشه» در آستانه اکران سراسری در سینماهای کشور، ساخته شده و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شده است.

«بهروز افخمی» فیلمنامه «منو کجا می‌بری؟» را بر اساس طرحی از «حمید زرگرنژاد» نگاشته است؛ این دو کارگردان، مدتی در حال تحقیق برروی نگارش فیلمنامه‌ای دیگر بودند که زرگرنژاد قصه فیلم مذکور را برای افخمی تعریف می‌کند؛ افخمی در حسی نوستالژیک به فیلم سینمایی «عروس» قلم را به دست می‌گیرد و ... . آنها در بدو نگارش «منو کجا می‌بری؟»، «هدی زین‌العابدین» را برای ایفای نقش «مینا» در این فیلم انتخاب می‌کنند.

«بهروز افخمی» برای نگارش «منو کجا می‌بری؟» و همچنین «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» پرکارترین نویسنده سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بود و با «منو کجا می‌بری؟» کاندید دریافت سیمرغ بلورین بخش‌ بهترین فیلمنامه این جشنواره نیز بود.

«منو کجا می‌بری؟» بعد از برگزاری سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر توسط شرکت پخش «امید فیلم» به مدیریت «سیروس تسلیمی» در سینماهای تهران و شهرستان‌های مختلف کشور روی پرده می‌رود.

تعدادی از عوامل فیلم سینمایی «منو کجا می‌بری؟» عبارتند از:

کارگردان: حمید زرگرنژاد، تهیه‌کنندگان: علیرضا جلالی و حمید آخوندی، نویسنده فیلمنامه: بهروز افخمی بر اساس طرحی از حمید زرگرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی‌محمد قاسمی، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، مدیر تولید: علیرضا بختیان، طراح گریم: مهری شیرازی، تدوین: مستانه مهاجر، صدابردار: امین میرشکاری، صداگذار: علی ابوالصدق، موسیقی: امیر توسلی، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، عکاس: مژده مرادی و مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز