رادیو تهران میزبان برنامه های تبلیغی انتخابات خبرگان

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۲:۳۶
کد خبر: ۳۶۹۱۴۱
رادیو تهران میزبان برنامه های تبلیغی انتخابات خبرگان
ضبط برنامه های تبلیغی نامزد انتخابات خبرگان آغاز شده و از 22 بهمن از رادیو تهران و شبکه تهران پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما گفت: ضبط برنامه های تبلیغی داوطلبان انتخابات خبرگان آغاز شده است، این درحالی است که روزانه 5 ضبط برنامه خواهیم داشت که پخش آن از ساعت 15 روز 22 بهمن آغاز خواهد شد.

حدود 20 دقیقه برنامه تبلیغاتی برای هر نامزد در نظر گرفته ایم که یک بار در شبکه تهران و دو بار در رادیو تهران تکرار می شود و بر این اساس یک بار ضبط و 4 بار پخش برای هر نامزد انتخابات خبرگان خواهیم داشت.

امیرعلی ملکی که در حاشیه مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران سخن می گفت، افزود: پخش این برنامه ها تا 5 اسفند یعنی 24 ساعت قبل از ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی به اتمام می رسد. قرعه کشی در دوره های گذشته انتخابات خبرگان سابقه نداشت اما امسال در ستاد انتخابات رسانه ملی برای ایجاد نظم در ضبط برنامه ها با اجازه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان این کار را انجام دادیم.

 وی گفت: فعلاً حدود 36 نامزد انتخابات خبرگان در استان تهران تأیید صلاحیت شده اند که احتمال افزایش آن هم وجود دارد و برای ضبط این تعداد برنامه باید آمادگی داشته باشیم.

 ملکی افزود: به همین علت از نمایندگان نامزدها خواسته ایم با حضور در مراسم قرعه کشی، به ضبط و پخش برنامه ها نظم بدهیم که با انجام این کار، زمان ضبط تعیین می شود و نامزدها در موعد مقرر برای این کار حضور خواهند یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز