«روز حضور» و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در شبکه قرآن

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۷:۵۱
کد خبر: ۳۷۱۸۸۹
«روز حضور» و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در شبکه قرآن
ویژه برنامه «روز حضور» به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شبکه قرآن سیما ویژه برنامه ای را تحت عنوان «روز حضور» به صورت زنده و مستقیم روی آنتن خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور مهمان داخل استودیو این برنامه است که با سید کمال هاشم زاده به عنوان مجری به گفتکو پیرامون دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی می پردازد.

ضمن اینکه تصاویر راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن نیز از جایگاه شبکه قرآن سیما در مسیر راهپیمایی خیابان آزادی تقاطع نواب به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۹ صبح تقدیم بینندگان می شود.

شبکه قرآن سیما ویژه برنامه هایی را در جایگاه اختصاص یافته به این شبکه در مسیر راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن تهیه و تدارک دیده است که می توان به گفتگو با استادان و قاریان پیشکسوت از جمله سبزعلی، صلح جو و قره شیخلو ، تواشیح خوانی گروه میعاد قم ، اجرای حسن محمود زاده به عنوان خواننده انقلابی و شعرخوانی شاعر آئینی محمد نارنجی نژاد اشاره کرد.

همچنین احمد شفازاده، محمد خاکساری، محسن قره شیخلو، الهام غفاری و مونا انصاری فر به عنوان مجریان شبکه قرآن سیما با حضور در مراسم راهپیمایی، گزارش هایی از حضور باشکوه مردم در این همایش بزرگ تقدیم بینندگان خواهند کرد.

«روز حضور» با تهیه کنندگی مرتضی طمقائیل کاری از گروه محافل و مناسبت های شبکه قرآن سیماست که از ساعت ۹ الی ۱۲ روز ۲۲ بهمن به صورت زنده و مستقیم روی آنتن این شبکه می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز