اختصاصی "برنا":

"الفبا" الناز حبیبی و یوسف تیموری در ایستگاه ساخت موسیقی

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۸:۳۸
کد خبر: ۳۷۲۷۷۱
الفبا الناز حبیبی و یوسف تیموری در ایستگاه ساخت موسیقی
فیلمبرداری تله فیلم "الفبا" به کارگردانی وحید پرشاد و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده اوایل بهمن ماه به پایان رسید و هم اکنون در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد.

وحید پرشاد کارگردان فیلم " الفبا" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا، در رابطه با آخرین وضعیت فنی این اثر نمایشی، اظهار کرد:  5 بهمن فیلمبرداری این اثر تمام شد که احسان واثقی  تدوین فیلم را به پایان رسانده است و تنها ساخت موسیقی این اثر باقی مانده است.

الناز حبیبی و یوسف تیموری به همراه امیر حسین مقدم بازیگران اصلی این تله فیلم که برای رسانه شبکه نمایش خانگی  به تهیه کنندگی سید امیر سید زاده تهیه شده است را تشکیل می دهند.

داستان این اثر به معضلات و بیکاری جوانان و راهکارهای برای برون رفت از آن اختصاص پیدا کرده است؛ که با بیش از 20 جلسه فیلمبرداری در تهران و شهر ری به پایان خواهد رسید.

گفتنی ست که وحید پرشاد تله فیلم "نورا" را پاییز سال جاری با بازی نازنین فراهانی در تهران به تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده مقابل دوربین برده است که فیلم برای حضور در  بخش "هنروتجربه" سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه این فستیوال ارائه شد ولی مورد پسند اعضا بخش "هنروتجربه"واقع نشد و عملا مجالی برای حضور در جشنواره فجر پیدا نکرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز