تماشاخانه استاد مشایخی میزبان دو نمایش از گروه تئاتر گره می‌شود

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۲:۵۶
کد خبر: ۳۷۳۱۷۵
تماشاخانه استاد مشایخی میزبان دو نمایش از گروه تئاتر گره می‌شود
گروه تئاتر گره با دو نمایش «زندگی یک هنرمند» و «ماه و پلنگ» به کارگردانی حامد ادوای در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، دو نمایش «زندگی یک هنرمند» نوشته ژان آنوی و «ماه و پلنگ» نوشته مجتبی رفیعی با طراحی و کارگردانی حامد ادوای از 3 اسفند ماه جاری در ساعت‌های 18 و 20 اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز می‌کند.

در نمایش «زندگی یک هنرمند» محمدرضاایمانیان، لبخندبدیعی، ملیکابکائی، جوادقاسملو، سونیاکثیری، محمدشهبازتهرانی، آزاده مشعشعی، علیرضالبیبیان،  مرتضی حسنلو، محمداصغری و  سهیل عبدی به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش داستان زندگی نویسنده‌ای است که به شهرت رسیده و ژورنالیستی برای مصاحبه به خانه‌اش می‌آید اما در حین انجام این مصاحبه، رفت و آمدهایی در منزل نویسنده شکل می‌گیرد که این گفت‌وگو را ناتمام می‌گذارد.

همچنین در نمایش «ماه و پلنگ» محمداصغری،امیندماوندی،سهیل عبدی، سمن قناد، مریم نقیبی و شایان فصیح‌زاده نقش آفرینی خواهند کرد.

در خلاصه نمایش ماه و پلنگ آمده است: «برای چی باید دموکراسی کنیم! هان؟ اونم به خاطر این تلویزیون که زندگی همه ما رو ریخته به‌‌هم. من میگم بندازیمش تو دریا! موافقین سمت راست، مخالفین سمت چپ! آخ جون دموکراسی.»

در «زندگی یک هنرمند» نیماانصافیان به عنوان مشاورکارگردان حضور دارد و از سایر عواملی که به صورت مشترک در هردو نمایش فعالیت می‌کنند می‌توان به ملیکابکائی رژین دلفان دستیاران کارگردان، آیدامرادیان طراح لباس، سپهرقناد موسیقی،سمن قناد طراح گریم، عطیه ادوای گرافیست، رژین دلفان عکاس، استودیو مون‌روم عکاسی تبلیغاتی، گروه تئاتر گره روابط عمومی، محمدرضا ایمانیان مشاور تبلیغات و نسیم جعفری به عنوان مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

گروه تئاتر گره پیش از این نمایش‌های «باگانه» و «پشت سرتو نگاه نکن» را در تماشاخانه مشایخی به صحنه برده که هر دو نمایش به عنوان پرمخاطب‌ترین نمایش‌های سال این تماشاخانه معرفی شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز