تحت تاثیر قرار گرفتن شهردار میلان از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۷:۰۰
کد خبر: ۳۷۳۶۶۹
تحت تاثیر قرار گرفتن شهردار میلان از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران
شهردار میلان در بازدید از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بیان کرد که از دیدن مجموعه آثار و دوره های مختلف کاری یک هنرمند ایرانی و گنجینه موزه هنرهای معاصر تحت تاثیر قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، جولیانو پیزاپیا شهردار شهر میلان و هیات همراه عصر روز یکشنبه ۲۵ بهمن ماه ضمن دیدار و گفتگو با مجید ملانوروزی مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی و رییس موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه «در جستجوی گمشده» مجموعه آثار فریده لاشایی و همچنین آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

جولیانو پیزاپیا شهردار میلان در بازدید از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و همچنین در بازدید از آثار فریده لاشایی در گالری های موزه گفت: از دیدن مجموعه آثار و دوره های مختلف کاری یک هنرمند ایرانی و همچنین بازدید از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بسیار متحیر و تا حد زیادی تحت تاثیر قرار گرفتم، این آثار در برگیرنده زیبایی، هنر و خلاقیت است.

شهردار شهر میلان ایتالیا در ادامه بیان کرد: دیدن این آثار این امکان را فراهم می کند که به آینده نگاهی خاص و درک متفاوتی داشته باشید. از همه مهم تر نگریستن به آینده ضمن فراموش نکردن گذشته باید مورد توجه قرار گیرد و در بین کشورهای گوناگون باید تبادل فرهنگی برقرار شود و این تبادل فرهنگی موجب نزدیک تر شدن کشورها و فرهنگ ها به یکدیگر می شود.

شهردار میلان در پایان عنوان کرد: من از رییس و مجموعه موزه هنرهای معاصر تهران تشکر می کنم که این امکان را فراهم کرد تا من بتوانم از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی که مجموعه بی نظیری است بازدید داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز