جزئیات سمینار استعداد، اقتصاد و قانون در سینما اعلام شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۷:۴۴
کد خبر: ۳۷۴۱۴۹
جزئیات سمینار استعداد، اقتصاد و قانون در سینما اعلام شد
نخستین سمینار تخصصی استعداد، اقتصاد و قانون در سینما با حضور استادان عرصه سینما و اقتصاد روز سوم اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، رویا ایروانی دبیر سمینار ضمن اعلام برگزاری خبر نخستین سمینار تخصصی استعداد، اقتصاد و قانون در سینما با حضور استادان عرصه سینما و اقتصاد گفت: این سمینار یک روزه است و قصد دارد با رویکردی نو مقوله تولید در سینمای حرفه ای را با حضور بزرگان سینما، حقوق دانان، صاحب نظران اقتصاد هنر و استادان دانشگاه مورد بررسی قرار دهد.

وی با تاکید بر اهمیت وجهه علمی این سمینار افزود: تلاش داریم تجربه کاربردی را پیش روی سینمای ایران بگذاریم بر این اساس محمود اربابی، سعید حبیبا، جمال خندان، حمید دهقانپور، علی دلاوری، علی سرتیپی، محسن علی اکبری، عباس کریمی، علی معلم، اسدالله نیک نژاد و کامبیز نوروزی در سخنرانی های خود از زوایای مختلف به موضوعات مورد هدف سمینار می پردازند.

ایروانی افزود: حضور در سمینار نه تنها بار علمی و آموزشی دارد بلکه شرکت کنندگان موفق به اخذ گواهینامه رسمی از طرف مدرسه فیلمسازی مستند آریا با امضای سه تن از استادان دانشگاهی و سینمایی می شوند.

وی افزود: با توجه به مصوبه جلسه شورای سیاستگذاری سمینار کسانی که گواهینامه حضور در سه سمینار را داشته باشند موفق به کسب گواهینامه رسمی از کمپانی فیلم ایروانی دبیر علمی سمینار در امریکا می شوند.

سمینار استعداد، اقتصاد و قانون در سینما سوم اسفند ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۹:۳۰ عصر در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز