«داعش» جان کری را به نشست مشترک با هالیوود واداشت

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۶:۵۹
کد خبر: ۳۷۴۵۷۷
«داعش» جان کری را به نشست مشترک با هالیوود واداشت
وزیر امور خارجه ایالات متحده با غول‌های هالیوودی ملاقات کرد و آن‌ها درباره تصویر آمریکا در خارج از کشور صحبت به بحث نشستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از هالیوود ریپورتر، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه طی سفرش به شهر لس‌آنجلس با رییس استودیوهای هالیوودی ملاقات کرد تا درباره تصویر آمریکا در خارج از کشور و نحوه مقابله با داعش صحبت کند.

جف شِل، رییس یونیورسال انترتینمنت گروپ که کری را شخصا می‌شناسد، این نشست غیررسمی ۹۰ دقیقه‌ای را در یکی از ساختمان‌های متعلق به یونیورسال برگزار کرد.

جان کری روز سه‌شنبه در توییتر خود با اشاره به داعش نوشت: در ملاقات با مسئولان استودیویی در لس‌آنجلس، شنیدن دیدگاه‌ها و ایده‌های آن‌ها درباره مقابله با داعش خوب بود.

در عکسی که کری همراه این توییت منتشر کرد، می‌توان علاوه بر شِل، کریس داد رییس انجمن سینمایی آمریکا (MPAA)، کوین سوجیهارا مدیر عامل کمپانی برادران وارنر، جفری کتزنبرگ مدیر عامل دریم‌وورکس انیمیشن و جیم جیانوپولوس رییس هیات مدیره کمپانی قرن بیستم فاکس را هم مشاهده کرد.

از دیگر کسانی که در این جلسه حضور داشتند می‌توان به استیسی اسنایدر رییس مشترک هیات مدیره کمپانی قرن بیستم فاکس، شان بیلی رییس والت دیزنی موشن پیکچر، دانا لنگلی رییس هیات مدیره یونیورسال پیکچرز، تام راتمن رییس هیات مدیره سونی پیکچرز موشن پیکچر گروپ، جیمی هوروویتز رییس یونیورسال پیکچرز، مایکل رایت مدیر عامل اَمبلین پارتنرز و ران مایر معاون رییس هیات مدیره ان‌بی‌سی یونیورسال اشاره کرد.

از آنجا که فیلم‌های سینمایی ساخت هالیوود به سراسر دنیا صادر می‌شوند، واشنگتن در گذشته هم هر وقت نیاز داشته تصویری که از آنها در خارج از این کشور دیده می‌شود تغییر دهد، به هالیوود روی آورده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز