مدیر طرح و برنامه شبکه مستند معرفی شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۰:۳۴
کد خبر: ۳۷۵۵۴۹
مدیر طرح و برنامه شبکه مستند معرفی شد
در نشست معرفی مریم مظاهری به عنوان مدیر طرح و برنامه شبکه مستند، مدیر شبکه از لزوم فعالیت دقیق، شفاف و برنامه ریزی شده واحد طرح و برنامه برای رسیدن شبکه به افق های مطلوب سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست معرفی مدیر طرح و برنامه شبکه مستند با حضور امیر تاجیک و دیگر مدیران شبکه شنبه اول اسفند در سالن جلسات برگزار شد.

تاجیک در این نشست با بیان اینکه شبکه مستند در آستانه پنج سالگی قرار دارد، اظهار کرد: اکنون شبکه نیاز دارد بر بحث طرح و برنامه تمرکز بیشتری داشته باشد. به ویژه که در یک سال گذشته ما با وجود کمبود نیروی انسانی در ستاد شبکه توانسته ایم به نقطه مطلوبی برسیم. اکنون شبکه تخصصی مستند، مخاطبان خاص و عام بسیاری دارد و ما علیرغم مشکلات زیادی که داشته ایم به لحاظ فضای ستاد، تجهیزات و تولیدات مستقل اکنون به سطح مطلوبی رسیده ایم.
مدیر شبکه با تأکید بر اینکه مستند باید به تاثیرگذار ترین شبکه ها تبدیل شود، یادآور شد: برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم. از همین رو، نیرویی فعال و خلاق را به جمع مان اضافه میکنیم تا دقیق تر از گذشته عمل کنیم.
تاجیک خطاب به خانم مظاهری از وی خواست در زمینه طرح برنامه ها به صورت شفاف فعالیت شود و ادامه داد: مطابق گذشته باید طرح های تولیدی با همه جزئیات به صورت شفاف روی سایت شبکه برایی آگاهی عمومی قرار داده شود و مباحث برنامه ریزی و طرح ها به صورت صفر تا 100 برای مخاطبان اعلام شود.
وی یادآور شد: همکاران ما در یک سال گذشته به رغم محدودیت ها طوری کار کرده اند که احساس کمبود نداشته باشیم، البته این چابک سازی و کوچک سازی ها خواسته مقام مظعم رهبری در پیوست حکم ریاست سازمان بوده است و ما توانسته ایم با بهره گیری از نیروهای ستادی کمتر، بیشتر از سایر شبکه ها به این اهداف نزدیک شویم.
مریم مظاهری مدیر طرح برنامه جدید شبکه مستند نیز این شبکه را شبکه ای تخصصی با فضای صمیمی و پرکار توصیف و ابراز امیدواری کرد ضمن تعامل با دیگر مدیران شبکه بتواند به اهداف مدنظر رسیده و از این امتحان بزرگ سربلند بیرون بیاید.
وی متولد سال 54 است و در سالهای گذشته در واحد اطلاعات و برنامه ریزی معاونت صدا، شبکه های ورزش و سلامت و کانال ورزش مشغول به کار بوده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز