محمود عزیزی «زندگی یک هنرمند» را افتتاح می‌کند

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۵:۵۵
کد خبر: ۳۷۵۸۱۱
محمود عزیزی «زندگی یک هنرمند» را افتتاح می‌کند
محمود عزیزی بازیگر سینما و تلویزیون «زندگی یک هنرمند» را افتتاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری برنا، روز دوشنبه سوم اسفند ماه جاری نمایش «زندگی یک هنرمند» نوشته ژان آنوی و با طراحی و کارگردانی حامد ادوای اجرای خود را آغاز می‌کند و محمود عزیزی کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در اولین اجرای این نمایش حضور خواهد داشت.

در نمایش «زندگی یک هنرمند» محمدرضا ایمانیان، لبخند بدیعی، ملیکا بکائی، جواد قاسملو، سونیا کثیری، محمد شهبازتهرانی، آزاده مشعشعی، علیرضا لبیبیان، مرتضی حسنلو، محمد اصغری و سهیل عبدی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین نیما انصافیان مشاور کارگردان، ملیکا بکائی و رژین دلفان دستیاران کارگردان، آیدا مرادیان طراح لباس، سپهر قناد موسیقی، سمن قناد طراح گریم، عطیه ادوای گرافیست، رژین دلفان عکاس، استودیو مون‌روم عکاسی تبلیغاتی، گروه تئاتر گره روابط عمومی، محمدرضا ایمانیان مشاور تبلیغات و نسیم جعفری به عنوان مشاور رسانه‌ای در این نمایش حضور دارند.

این نمایش داستان زندگی نویسنده‌ای است که به شهرت رسیده و ژورنالیستی برای مصاحبه به خانه‌اش می‌آید اما در حین انجام این مصاحبه، رفت و آمدهایی در منزل نویسنده شکل می‌گیرد که این گفت‌وگو را ناتمام می‌گذارد.

«زندگی یک هنرمند» از سوم اسفند هرشب ساعت 18 در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود و پیش‌فروش اینترتی این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز