جمال اجلالی به بیمارستانی در تهران منتقل شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۱:۵۴
کد خبر: ۳۷۶۲۶۵
جمال اجلالی به بیمارستانی در تهران منتقل شد
همسر جمال اجلالی بیان کرد که این بازیگر سریال «دوردست ها» بعد از مدتی بستری بودن در بیمارستان ساری به تهران منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، با اشاره به حال عمومی جمال اجلالی که در سریال «دوردست ها» دچار آسیب شد گفت: ما روز گذشته دوم اسفندماه ساعت ۱۱ صبح همسرم را از بیمارستان ساری به تهران منتقل کردیم.

وی ادامه داد: دیروز همراه با یک آمبولانش و متخصص بیهوشی که بالای سر همسرم بود، او را به بیمارستان پارسیان منتقل کردیم و اکنون در بخش عمومی بیمارستان بستری شده است.

همسر اجلالی با بیان اینکه او اکنون می تواند راه برود، اظهار کرد: تا وقتی که اجلالی در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان ساری بود نمی توانستیم او را حرکت دهیم ولی اکنون که به تهران منتقل شده است حال عمومی وی چندان خوب نیست و به خوبی نمی تواند صحبت کند، با این حال با کمک دیگران فعلا می تواند راه برود.

وی با اشاره به صحبت های پزشک اجلالی یادآور شد: پزشک بیان کرده است که اجلالی باید چند روز تحت درمان باشد تا بعد بتواند درباره روند درمانی وی توضیح دهد و البته توصیه کرده است که بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شد در منزل تحت مراقبت و بستری باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز