امین تارخ در مراسم افتتاح «به خواهرم نگو»:

جوان ها توانایی خود را بشناسند

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۱:۴۵
کد خبر: ۳۷۶۴۷۸
جوان ها توانایی خود را بشناسند
امین تارخ، شامگاه گذشته کلون در مجموعه تئاتر محراب را برای افتتاح نمایش «به خواهرم نگو» نوشته و کارعرفان پورمحمدی به صدا در آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در حاشیه این مراسم امین تارخ ایجاد فرصت برای کار جوانان را در مجموعه تئاتر محراب قابل ستایش دانست و گفت: جوان‌ها تا زمانی که کار عملی انجام ندهند نمی‌توانند توانایی‌های خود را بشناسند و وقتی در شرایط آزمون و خطا قرار می‌گیرند، استعدادهایشان پیدا می‌کنند ونشان می‌دهند.

او افزود: تنها با حمایت کردن و موقعیت دادن است که می‌توانیم مسیر رشد را برای جوان‌ها هموار کنیم. همراه با این  حمایت، هدایت هم اتفاق می‌افتد وکارگردان جوان مسیر خودش را پیدا می‌کند. اگر به جوان‌ها فرصت بدهیم که کار کنند، در واقع این امکان را خواهند داشت که خودشان را تصحیح کنند. اگر فقط به کسانی که کار کرده‌اند و پخته شده اند فرصت بدهیم، قدم بزرگی برنداشته‌‌ایم.

نمایش «به خواهرم نگو» براساس یک داستان واقعی از کرامات امام رضا نوشته شده است.

ستوده حیدری، مسعود محرابی، مرتضی خالقی، ابوالفضل وزیری، آرمان شهبازی و فرنوش فرهنگ در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل نمایش «به خواهرم نگو» می توان به طراح صحنه و لباس: زری کریمی، موسیقی: دکتر بهنام رحیمی، برنامه‌ریز: مژگان حسینی، دستیار کارگردان: آوا (رضوان) کیشانی، عکس: فهیمه پاکروان، طراح پوستر و بروشور: سجاد نجفی، طراح گریم: مجتبی تقوی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی.

نمایش «به خواهرم نگو»، از 2 تا 20 اسفندماه ۱۳۹۴ هر شب ساعت 19 در سالن اصلی مجموعه تئاترمحراب به صحنه می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز