نظرات «سعید راد» در مورد آخرین فیلمش «پایان خدمت»

۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۰:۱۰
کد خبر: ۳۷۶۶۰۸
نظرات «سعید راد» در مورد آخرین فیلمش «پایان خدمت»
ـ «سعید راد» بازیگر سرشناس سینمای ایران در مورد فیلم «پایان خدمت» گفت: «پایان خدمت» فیلم قابل قبول و خوش ساختی است؛ من در این فیلم بازی متفاوتی انجام داده‌ام. سوژه این فیلم خیلی بکر است و مطمئن هستم که برای تماشاگران خیلی جذاب خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا،فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی «حمید زرگرنژاد» و تهیه‌کنندگی «علیرضا جلالی» و «حمید آخوندی» هم اکنون در سینماهای تهران روی پرده است؛ «سعید راد» بازیگر سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران «پایان خدمت» در گفت‌وگویی در مورد بازی در این فیلم گفت: از «پایان خدمت» به عنوان یک فیلم راضی هستم؛ به دلیل اینکه یکی از مشخصات آن این است که بازی در آن انجام دادم و نقشم آن را می‌طلبید با جنس کارهای دیگرم خیلی متغیر بود، این فیلم داستان جذاب و میزانس‌های خوبی دارد.

وی افزود: «پایان خدمت» فیلم قابل قبول و خوش ساختی است؛ ظرفیتهای خوبی دارد و همه چیز از روی اندازه است، من در این فیلم بازی متفاوتی انجام داده‌ام. به آنهایی که تماشاگر سینما هستند پیشنهاد می‌کنم به سینما بروند و به عنوان یک فیلم قابل قبول و خوش ساخت آن را ببینند مطمئن هستم که سوژه این فیلم خیلی برایشان جذاب خواهد بود؛ سوژه این فیلم خیلی بکر است یعنی آقای افخمی به شخصیتهای این فیلم، خوب نگاه کرده است.

«سعید راد» در مورد بازی «امیر جدیدی» در «پایان خدمت» گفت: از بازی «امیر جدیدی» در این فیلم راضی هستم؛ چون سر صحنه اصلاً با همدیگر بازی نداشتیم و وقتی که فیلم را در دیدم متوجه شدم که چقدر بازی خوبی انجام داده است و قابل قبول است. وی بازیگر بااستعدادی است و چند فیلم دیگر نیز از ایشان دیده‌ام؛ جا دارد اگر به خودش برسد بازیگر قابل قبولی خواهد بود. تنها بازیگری است که به بدنش خیلی احترام می‌گذارد؛ ورزش می‌کند و همیشه خودش را روی فرم نگه می‌دارد و این خیلی خوب است و هم اکنون بازیگر شناخته شده‌ای است. تا آنجایی هم که من متوجه شده‌ام نگاهش به سینما از روی مطالعه است و به قول معروف به عشق آرتیستی در این راه پا نگذاشته است؛ هدف دارد و این خیلی مهم است.

«سعید راد» در پایان این گفت‌وگو در مورد «علیرضا جلالی» تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پایان خدمت» اظهار داشت: آقای جلالی تهیه‌کننده معتبر و انسان باشخصیتی است؛ به نظرات همه گوش می‌دهد و آنها را یادداشت می‌کند و اینطوری نیست که بگوید چون من تهیه‌کننده هستم حرف حرف من است، متأسفانه در چندین جای دیگر این را دیده‌ام. ایشان تصمیم‌های منطقی دیگران را گوش می‌کند؛ از اول هم منطقی و درست در این فیلم ورود پیدا کرد و فکر می‌کنم امکاناتی هم که در اختیار عوامل این فیلم قرار داشت، نرمال و خوب بود.

فیلم سینمایی «پایان خدمت» هم اکنون توسط شرکت پخش «امید فیلم» در سینماهای تهران، همچون؛ پردیسسینمایی کوروش، پردیس سینمایی آزادی، پردیس سینمایی ملت، پردیس زندگی، پردیس سینمایی چهارسو،سروش، سمرقند، شاهد، تماشا و عصر جدید روی پرده است و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط ورزرو آن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس اینترنتی   www.cinematicket.org   مراجعه کنند. 

 

نظر شما