آثار ترکیه به جشنواره «۱۰۰» می‌آید/ برنامه اکران فیلم‌ها

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹:۳۵
کد خبر: ۳۷۷۲۷۱
آثار ترکیه به جشنواره «۱۰۰» می‌آید/ برنامه اکران فیلم‌ها
فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ازمیر ترکیه در سانسی ویژه در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش خبرگزاری برنا، منتخبی از فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ازمیر ترکیه در سانسی ویژه در دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «۱۰۰» به نمایش درمی‌آیند. این جشنواره از سال ۲۰۰۰ و هرساله در ماه نوامبر در شهر ازمیر آغاز به کار کرده و تاکنون ۱۶ دوره آن برگزار شده است.

دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای در ۴ بخش، اصلی (مسابقه ملی)، بخش سینمای اخلاق، بخش بین الملل و بخش چشم انداز ۱۴۰۴ (مسابقه) از ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه ۹۴ در تهران برگزار می شود. 

جدول اکران دهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

دهمین جشنواره بین المللی فیلم «۱۰۰» چهارشنبه ۱۲ اسفند ماه با اکران آثار بخش مسابقه ملی، بین‌الملل و بخش غیررقابتی و همچنین با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در پردیس سینمای آزادی کار خود را آغاز می‌کند.

اکران‌های بخش‌های مختلف این جشنواره در روز نخست به شرح زیر است:

سالن‌ «شهر قصه» پردیس سینمای آزادی در روز نخست این جشنواره از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۱:۴۵ در دو نوبت صبح و عصر میزبان آثار بخش غیررقابتی این جشنواره خواهد بود.

 

سالن «شهر هفتم» پردیس سینمای آزادی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ محل نمایش آثار منتخب المپیاد دانش‌آموزی و از ساعت ۱۳ تا ۱۹:۴۵ میزبان نمایش آثاری از جشنواره‌های فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای بوستون، جشنواره ویدئو میکر ایتالیا، جشنواره استارت باکو و تیزرهای تبلیغاتی با محوریت اخلاق خواهد بود.

 

سالن «شهر هنر» هم در این روز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۱:۴۵ در دو نوبت صبح و عصر به اکران آثار بخش مسابقه ملی این دوره از جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای اختصاص خواهد یافت.

سالن «شهر فرنگ» پردیس سینمای آزادی نیز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۶:۱۵ میزبان نمایش آثاری از جشنواره‌های فیلم ازمیر ترکیه، ویدئو میکر ایتالیا و فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای بوستون خواهد بود. همچنین در این سالن از ساعت ۱۶:۳۰ کارگاه بخش بین الملل کشور فرانسه برگزار خواهد شد. پس از این کارگاه، سالن «شهر فرنگ» از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱:۴۵ میزبان آثار بخش مسابقه بین الملل و بخش خارج از مسابقه بین‌الملل خواهد بود.

علاقه مندان برای حضور در این جشنواره و تماشای آثار، می‌توانند در زمان یاد شده به پردیس سینمایی آزادی واقع در تقاطع خیابان شهید بهشتی و خالد اسلامبولی مراجعه کنند.

اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ۱۴ اسفند ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز