معرفی سریال‌های جدید رادیو در هفته پیش‌رو

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۸:۴۹
کد خبر: ۳۷۷۳۹۱
معرفی سریال‌های جدید رادیو در هفته پیش‌رو
تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از شبکه های ایران، سلامت، جوان و فرهنگ روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، شبکه رادیویی ایران با پخش ادامه نمایش «عاشق فروتن واژه ها» به استقبال هفته جدید می رود. این سریال رادیویی را مجید حمزه کارگردانی کرده است و علی دنیوی ساروی نویسندگی آن را بر عهده دارد.

داستان این نمایش درباره زندگی علامه علی اکبر دهخدا است.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون سعیده فرضی، احمد گنجی، امیر جوشقانی، شمسی صادقی، حوا الهویی، رضا عمرانی، مهدی نمینی مقدم، محمد رضا علی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی شهریار کرمی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر از روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«توت های روی شاخه» در رادیو سلامت

همچنین سریال رادیویی «توت های روی شاخه» به نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی میکائیل شهرستانی ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو سلامت پخش می شود.

در این نمایش هنرمندانی چون ماندانا محسنی، غلامحسن تسعیری، مژگان عظیمی، سیما خوش چشم، مینا شجاع، فریبا متخصص، مسعود زنوزی راد و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی عذرا وکیلی، صدابرداری علی حاجی نوروزی، گویندگی مهرداد عشقیان، افکت نرگس موسی پور از روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن رادیو سلامت می رود و داستان زندگی دو خانواده را در کنار هم روایت می کند.

«پیچ سوم» در رادیو جوان

شبکه رادیویی جوان نیز با پخش سریال «پیچ سوم» به کارگردانی رضا عمرانی و تهیه کنندگی محمد مهاجر به استقبال هفته جدید می رود.

داستان این نمایش را زینب آرمند نوشته و درباره دو برادر است که در یک کارگاه رنگرزی با یکدیگر همکاری می کنند و هنرمندانی چون نورالدین جوادیان، مهرداد مهماندوست، سینا نیکوکار، امیر زنده دلان، مهدی گیاهی و امیر عباس توفیقی در آن حضور دارند.

این نمایش به گویندگی شهیندخت نجف زاده، صدابرداری رضا طاهری و افکت نرگس موسی پور، ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو جوان پخش می شود.

شبکه رادیویی فرهنگ نیز این هفته چند نمایش تک قسمتی در ساعت ۱۳ روی آنتن خواهد برد.

نظر شما