اهدای «طوبای زرین» به ۸ هنرمند در اختتامیه جشنواره تجسمی فجر

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۶:۵۸
کد خبر: ۳۷۸۱۵۴
اهدای «طوبای زرین» به ۸ هنرمند در اختتامیه جشنواره تجسمی فجر
در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر تندیس «طوبای زرین» این دوره از جشنواره به ۸ هنرمند پیشکسوت و باسابقه کشور اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در حالی امروز ۸ اسفندماه برگزار می‌شود که تندیس «طوبای زرین» این دوره از جشنواره

به ۸ هنرمند پیشکسوت و باسابقه کشور اهدا خواهد شد.

به رسم همه ساله جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش مفاخر این رویداد هنری از هنرمندان پیشکسوت و باسابقه کشور در شاخه‌های مختلف هنری تجلیل و تندیس «طوبای زرین» جشنواره هنرهای تجسمی فجر به همراه مدالیوم این جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.

بر همین اساس در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از محمود فرشچیان نگارگر، نصراله‌افجه‌ای خوشنویس، لیلیت تریان مجسمه‌ساز، فخرالدین فخرالدینی عکاس، مصطفی عبدالهی گرافیست، بهمن رضایی کاریکاتوریست، ناصر پلنگی نقاش و محمدرضا دادگر تصویرگر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می‌شود.

تالار وحدت ۸ اسفندماه از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان مراسم اختتامییه هشتمین جشنواره تجسمی فجر خواهد شد و در این مراسم که با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید ملانوروزی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی فجر و جمعی از مسئولان و هنرمندان برگزار می‌شود برگزیدگان این رویداد هنری در بخش مسابقه، فجر ملی، مستندهای تجسمی و پژوهش معرفی خواهند شد.

نمایشگاه هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر تا ۱۱۷ اسفندماه در موسسه صبا میزبان علاقمندان خواهند بود تا از آثار برگزیده این جشنواره دیدن کنند.

نظر شما