بیژن میرباقری در گفتگو اختصاصی با "برنا":

"ربوده شده" در مرحله تصحیح رنگ/ ساخت فیلم جدید در گروی تامین سرمایه

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۵:۵۷
کد خبر: ۳۷۸۵۷۸
ربوده شده در مرحله تصحیح رنگ/ ساخت فیلم جدید در گروی تامین سرمایه
کارگردان فیلم سینمایی "ربوده شده" با اعلام اینکه بزودی این اثر آماده نمایش می شود ابراز امیدواری کرد که سال آینده با تامین سرمایه کافی بتواند یکی از فیلمنامه های خود را مقابل دوربین ببرد.

بیژن میرباقری کارگردان فیلم سینمایی "ربوده شده" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، در رابطه با آخرین وضعیت این اثر نمایشی، اظهار داشت: هم اکنون فیلم در مرحله تصحیح رنگ و میکس قرار دارد و بزودی تمام مراحل فنی آن به پایان خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: از چندی قبل هم مشغول مذاکره با دفاتر پخش کننده برای اکران "ربوده شده" هستیم که احتمالا بزودی به نتیجه خواهیم رسید ولی فعلا اتفاق خاصی رخ نداده است.

این کارگردان با اشاره به اینکه پس از پایان مراحل فنی "ربوده شده" قصد دارم در یک اکران خصوصی این فیلم را برای اهالی مطبوعات به نمایش دربیاورم، تصریح کرد: شخصا علاقه دارم که هر چه سریعتر فیلم به نمایش در بی آید.

میرباقری در  ارتباط با فعالیت های آینده خود، گفت: چند فیلمنامه در دست دارم که کم و بیش در حال و هوای داستانی "ربوده شده هستند و زمانی که تامین سرمایه  مالی هریک از این سناریوها فراهم شود، اقدامات لازم را برای تولید ان در دستور کار قرار خواهم داد امیدوارم در سال آینده این اتفاق رخ بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز