تئاتر«غیرقابل انکار» در مشهد به روی صحنه می رود

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۳:۴۳
کد خبر: ۳۷۹۴۰۷
تئاتر«غیرقابل انکار» در مشهد به روی صحنه می رود
رییس بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: به مناسبت دهه سوم فاطمیه تئاتر «غیرقابل انکار» با پرداختن به جریان زندگی حضرت زهرا(س) به مدت ۱۸ شب در مشهد به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، ، سید جواد کمالی رضوی صبح دوشنبه در نشست خبری تئاتر «غیر قابل انکار» در محل تالار نور مشهدگفت: تئاترغیرقابل انکاراز امشب روی ‌‌پرده می رود.

سید جواد کمالی افزود: تئاتر «غیرقابل انکار» به همت موسسه هفت آسمان و همکاری سپاه امام رضا(ع) از امشب به مدت ۱۸ شب روی صحنه می رود.

وی افزود: به دلیل احترام حضرت فاطمه زهرا(س) مدت نمایش این تئاتر با زمان حیات این بزرگوار یکسان است و به همین جهت این نمایش ۱۸ شب اکران می شود.

وی ادامه داد: تئاتر «غیر قابل انکار» با سند و برگرفته از ۳۰ کتاب مهم تاریخی و با نظر طلاب علما و فضلای علوم دینی طراحی و اجرا می شود.

رییس بسیج هنرمندان خراسان رضوی افزود: قرارنیست واقعیت های تاریخ حذف شوند و یا فراتر از واقیعت ها به آن ها پرداخته شود که حساسیتی در ذهن آحاد جامعه ایجاد کند بلکه این نمایش به واقعیت های جریان زندگی حضرت زهرا(س) می پردازد.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی یاد آور شد: یکی از وظایف بسیج هنرمندان شناسایی استعدادهای برتر است که در راستای حمایت هنرمندان از سال آینده دفاتر بسیج رسانه در شهرستان هایی که دارای فرمانداری هستند دایر خواهد شد.

دوی ادامه داد: نمایش «سلام مادر» همزمان با تئاتر «غیرقابل انکار» در مجتمع آیه ها روی صحنه می رود اما مدت نمایش کمتر از تئاترغیرقابل انکار است و با توجه به استقبال مخاطبان امکان تمدید مدت زمان این نمایش اعلام می شود.

در ادامه این نشست کارگردان تئاتر «غیر قابل انکار» نیز گفت: از آنجایی که کار کردن در مورد زندگی ائمه همیشه با محدودیت هایی همراه بوده سعی شده است به صورت غیر مستقیم به شخصیت حضرت زهرا(س) پرداخته شود.

عباس ممیززاده با اشاره به اینکه به هیچ وجه سراغ شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) نرفتیم و سعی شده است قصه از دید اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد، افزود: در این نمایش یک راوی جریان زندگی حضرت زهرا(س) را روایت می کند.

یادآور می شود تئاتر «غیرقابل انکار» با نویسندگی یاسین حجازی و کارگردانی عباس ممیززاده و هشت بازیگر اصلی از امشب ۱۰ اسفند ماه تا ۲۵ اسفند ماه به مدت ۱۸ شب در تالار نور مشهد روی صحنه می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز