فاز نخست «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» کلید خورد

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۰:۲۴
کد خبر: ۳۷۹۶۹۷
فاز نخست «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» کلید خورد
فاز نخست «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به کارگردانی داوود بیدل که قرار است از شبکه آی فیلم پخش شود، کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، داوود بیدل کارگردان مجموعه اپیزودیک «در قصه ها زندگی می کنند» از آغاز ساخت اپیزود اول این مجموعه خبر داد و گفت: اپیزود اول این مجموعه داستان زندگی یک نانوا است که بعد از مدتی نانوایی محل کارش را می خرد اما به تدریج برکت از این نانوایی می رود و مردم کمتر به آنجا مراجعه می کنند. در جریان داستان مشخص می شود که علت این ورشکستگی پول حرام است و در واقع حق یک کودک یتیم بابت خرید این نانوایی پرداخت شده است.

وی در ادامه به لوکیشن این اپیزود اشاره کرد و گفت: لوکیشن این قسمت در احمد آباد مستوفی و در مکان هایی چون مزار، مسجد و دفترخانه است. این کار دارای جلوه های ویژه میدانی است و در طی چند روز و در لوکیشن نانوایی ضبط خواهد شد.

بیدل در ادامه با اشاره به سکانس هایی که سریال با آنها کلید خورد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این سریال به صورت اپیزودیک است و هر اپیزود داستان مختص به خود را دارد، اپیزود کنونی لزوما مربوط به قسمت اول نیست و تنها بنا به شرایط حاکم بر تولید برای ساخت قبل از سال 95 انتخاب شد.

عوامل جلو دوربین در این قسمت عبارتند از نسرین نکیسا، حمید ابراهیمی، علی بی طرفان، افشین سنگ چاپ، حمید ابراهیمی و یک بازیگر خردسال.

فاز نخست مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» به قلم گروهی از نویسندگان و به سرپرستی علی حدادی با کارگردانی داوود بیدل به تهیه کنندگی محمدهادی پروین در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تولید شده و برای پخش از شبکه آی فیلم در نظر گرفته شده است.

عوامل پشت دوربین فاز نخست «در قصه ها زندگی می کنند» عبارتند از تصویربردار: ناصر محمود کلایه، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، دستیار کارگردان: حمیدرضا بیدگل، سیاوش درخشی، مدیر تولید: وحید مرادی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیاران صحنه: علی خزایی و مصطفی هادی، دستیاران لباس: زهرا موسوی و مهسا عباسی، انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، طراح و اجرای گریم آقا: امید گلزاده، عکاس: هانیه رستمی، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: شیما باقری.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز