تلویزیون میزبان حسام‌الدین سراج می شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۸۰۰۶۷
تلویزیون میزبان حسام‌الدین سراج می شود
حسام الدین سراج خواننده موسیقی اصیل ایرانی و نوازنده سنتور و سه تار مهمان این هفته برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» پنجشنبه شب ۱۳ اسفندماه میزبان حسام الدین سراج خواننده موسیقی اصیل ایرانی، نوازنده سنتور و سه تار و خالق آثار ماندگاری چون «نینوا»، «شمس اضحی»، «شرح فراق» و ... می شود. 

حسام الدین سراج روی صندلی مهمان و در مقابل امیرحسین مدرس مجری کارشناس برنامه قرار می گیرد و درباره تجربیات خود، موسیقی اصیل ایرانی و وضعیت حال حاضر موسیقی و آثار خود سخن می گوید. در این برنامه همچنین شاهد پخش گزیده ای از آثار این هنرمند خواهیم بود.

این برنامه همچون روال هر هفته راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه روی آنتن شبکه ۵ می رود و بخش های دیگری همچون آیتم های «موسیقی فیلم» با سخنان مانی جعفرزاده، «موسیقی نواحی» با سخنان هوشنگ جاوید، «موسیقی اصیل ایرانی» با صحبت های مقداد شاه حسینی، اخبار و اتفاقات موسیقی را در بر می گیرد.

برنامه «ساعت ۲۵» درراستای تخصصی تر شدن و بررسی جدی تر سبک های مختلف موسیقی هر هفته یکی از موضوعات این هنر را با حضور مهمان و مجری کارشناس برنامه به بحث و چالش کشانده و سعی در گشودن بابی جدید در پرداختن به مسائل و مشکلات موسیقی دارد.

این برنامه هر هفته پنجشنبه شب ها ساعت ۰۰:۳۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود.

تهیه‌کننده: محمود محمودی، کارگردان: احمد اطراقچی، سردبیران: حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی، مجری: امیرحسین مدرس، مدیر تولید: آرش جهانشاه، تصویر و نور: مهداد هوشیاری، تدوین: سارا معلم، مسعود صنم و شبنم آدینه، دستیاران: عباس هوشیاری، محمد بنایی و روابط عمومی: شیوا خورسند عوامل و دست اندرکاران «ساعت ۲۵» هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز