یکتا ناصر در گفتگو اختصاصی با "برنا":

قرار نیست "من سالوادور نیستم" حاوی پیام فلسفی باشد/ با منوچهر هادی به زبان مشترک رسیده‌ام/ شرایط برای ایفای نقش در رسانه‌ملی مساعد نیست

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۴:۵۲
کد خبر: ۳۸۰۵۹۴
قرار نیست من سالوادور نیستم حاوی پیام فلسفی باشد/ با منوچهر هادی به زبان مشترک رسیده‌ام/ شرایط برای ایفای نقش در رسانه‌ملی مساعد نیست
یکتا ناصر بازیگر فیلم سینمایی "من سالوادور نیستم" با اعلام اینکه این اثر قرار نبوده حاوی پیام فسلفی خاصی باشد از شرایط نامساعد صداوسیما برای فعالیت های شغلی خود سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، یکتاناصر بازیگر فیلم سینمایی "من سالوادور نیستم" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا در پاسخ به اینکه ملاک نقش آفرینی تان در این اثر سینمایی را باید در چه نکته ای جستجو کنیم، اظهار داشت: در این فیلم تلاش شده که فضای مطلوب و مفرحی به مخاطب ارائه شود، حضور رضا عطاران و کادر سازنده در کشور برزیل به همراه بازیگرانی از این دیار خوراک خوبی به مخاطب ارائه می داد و با توجه به اینکه فیلمنامه کمدی این اثر جذابیت و شاخص های استاندارد را در دل خود گنجانده بود، من را برای ایفای نقش  در خود راغب کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: منوچهر هادی کارگردان این اثر نمایشی تلاش زیادی را در مقطع تولید سرلوحه کار خود قرار داد تا جنس کمدی بودن فیلم به سمت لودگی نرود و از دایره شوخی های سخیف فاصله داشته باشد خوشبختانه به نظرم این اثر توانسته که با حفظ چارچوپ و استاندارد های داستانگویی اثری در خور شان مخاطب باشد.

این بازیگر سینما با اعلام اینکه در "من سالوادور نیستم" قرار نبوده حرف فلسفی را در صدر و ذیل این اثر به مخاطب ارائه بدهیم، گفت: ساخت این فیلم بیشتر برای سینمای بدنه بوده و مخاطبان آن هم قرار نیست که به تماشا اثری جدی که مضمون اجتماعی دارد، بنشینند. سرگرم سازی مخاطب شاید یکی از اصلی ترین اهداف تولید آن بوده است، لذا از طیف سنی کودکان تا بزرگسالان به راحتی با مضمون فیلم ارتباط برقرار می کنند.

سالوادورط

ناصر در مورد اینکه آیا بازی در این اثر نمایشی در کارنامه حرفه ای خودتان یک گام به سمت پیشرفت به حساب می آید ، اعلام کرد: بله، چرا که تا به حال در چنین کاراکتر شبیه به آن بازی نکرده ام، دوستان نزدیکم از متفاوت بودن اعتقاد زیادی به تفاوت این نقش با دیگر نقش های که مقابل دوربین رفته ام، سخن گفته اند که حتی برخی از آنها معتقد بودند که هیچ رگه ای از حضور خود یکتا ناصر در این نقش شخصیت دیده نمی شود.

وی افزود: به هرحال نقش آفرینی در آثار کمدی سختی های خودش را دارد و گروه بازیگران این فیلم هم توانایی های خوبی را دارا هستند، مجددا تاکید می کنم که مخاطب شاهد کمدی سخیفی در متن و محتوا این داستان نیست چرا که خودم پس از تماشای فیلم به نسبت گذشته که بازی در آن را به پایان رسانده بودم از نتیجه کار بیشتر راضی هستم.

بازیگر فیلم سینمایی"سرود تولد" در رابطه با اینکه انگار مسیر همکاری شما با منوچهر هادی قطع نخواهد شد، تصریح کرد: بله، از این مسئله خیلی خوشحالم چرا که رسیدن به یک زبان مشترک در حوزه فعالیت شغلی خودمان خیلی مهم است که در حال حاضر خوشبختانه این مسئله رخ داده و در فیلم سینمایی "به یک کارگر ساده نیازمندیم" به کارگردانی منوچهر هادی ایفا نقش کوتاهی را برعهده گرفته ام.

وی با اشاره به اینکه دیالوگ های مربوط به خیانت که در این اثر از زبان وی به کرات شنیده می شود کاملا در متن فیلمنامه وجود داشت، یادآور شد: اصلا و ابدا اجازه بداهه گویی از طرف منوچهر هادی نداشتیم چرا که کارگردان این اثر با پلک زدن بازیگران آثار خود هم اهمیت می دهد، کارگردان "من سالوادور نیستم" هیچگونه اجازه انعقاد شدن کلامی فارغ از  متن فیلمنامه را  جدایی از پیشنهاد های که از سمت خود بازیگر به کارگردان می شود را نمی داد.

یکتا ناصر در رابطه با اینکه آیا کمرنگ شدن حضورتان در سریال های تلویزیونی سهوا رخ داده یا عمدا، گفت: در ارتباط با تلویزیون شاهد مسائل مختلفی نظیر تصمیم‌های لحظه‌ای‌ مسئولان یا مدیران صداوسیما هستیم، فیلمنامه ها چنگی به دل نمی زند در مجموع شرایط به دلایل مختلف و گوناگون برای بازی در مجموعه های تلویزیونی اصلا مساعد نیست.

این بازیگر با اعلام اینکه برخی مواقع با پیشنهاد های مواجه می شوم که اصلا متن فیلمنامه آنها از چندین صفحه بیشتر نیست،‌گفت:‌متاسفانه‌این مسئله هم‌انگار باب شده که‌ با یک خط داستانی مشخص و 3 الی 4 صفحه از فیلمنامه ساخت آن را آغاز می کنند که مطمئنا نتیجه آنها خوب از آب در نخواهد آمد، مگر اینکه شاهد معجزه باشیم.

بازیگر تئاتر  "ترور" با اظهار اینکه بابت برخی اتفاق های که در مقطع تولید و بازی در مجموعه تلویزیونی "دختران حوا" رخ داده است،تشریح کرد:‌عملا اتفاق های در مراحل این فیلمبرداری در ارتباط با سمت و سو قصه رخ داد که برای نویسنده دلخورهای زیادی را به بار آورد یا نقشی که در این سریال ایفا می کردم با توجه به همین قلع و قمع های اعمال شده تبدیل به یک نقش خنثی شد در صورتی که در متن اولیه فیلمنامه از استحکام و جذابیت بیشتری بهره می برد.

وی در رابطه با فعالیت های حال حاضر خود، تشریح کرد: برای مدتی کوتاه تصمیم به استراحت گرفتم چرا که امسال سر پروژه های مختلف سینمایی و تئاتر حاضر شده‌ ام همین امر موجب شده تا فعلا در حال حاضر بیشتر زمان خود را به استراحت اختصاص بدهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز