نمایشنامه خوانی «این بخاری به خواری می سوزد» در تماشاخانه استاد فنی زاده

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۰:۲۲
کد خبر: ۳۸۱۴۸۹
نمایشنامه خوانی «این بخاری به خواری می سوزد» در تماشاخانه استاد فنی زاده
مجری برنامه های نوستالوژیک کودک و نوجوان و بانوی دریای ایران در اجرای «این بخاری به خواری می سوزد» نقش خوانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، شیده معاونی مجری برنامه های نوستالوژیک کودک و نوجوان و الهام اصغری بانوی دریای ایران نقش خوانان نمایشنامه «این بخاری به خواری می سوزد» هستند. این نمایشنامه خوانی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی اشکان درویشی از روز پنجشنبه 20 اسفند ماه در سالن استاد فنی زاده آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه 23 اسفند ماه به مدت 4 روز در این تماشاخانه ادامه خواهد یافت.

در این اثر نمایشی به ترتیب حروف الفبا الهام اصغری، علی امیر خلیلی، آذین فولادوند، فرخ مهر کیوان، شیده معاونی و مهدی ناصری با هنرمندان بازیگران نوجوان آرتمیس گلبازیان و پانیذ مدحت نقش آفرینی می کنند.

نمایشنامه «این بخاری به خواری می سوزد» با مضمون میهن پرستی داستان عشق و دلدادگی به ایران را توسط افراد مختلف بازگو می کند. در تهیه و اجرای این اثر نمایشی به حمایت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران عوامل زیر مشارکت دارند:

دستیار کارگردان: سعید مشکوری، منشی صحنه: باران سیبی، طراح صحنه و لباس: مریم گلی، عکاس: شهنوش جنگروی، تحقیق و دستیاری صحنه: صدف اسپهبدی، هماهنگی: محمد فلاح مهدوی، مشاور پروژه و مدیر روابط عمومی: رکسانا قهقرایی و با همکاری گروه کر شصت سالگی به رهبری استاد فرشاد فولادوند.

همچنین این نخستین اثر نمایشی است که به موضوع مدافعان حرم می پردازد.

 گفتنی است علاقه مندان به تماشای این اثر نمایشی می توانند برای رزرو اینترنتی بلیط به سایت تیکت به نشانیtik8.com مراجعه نمایند. تماشاخانه استاد فنی زاده در خیابان انقلاب بعد از میدان فردوسی ، خیابان نجات الهی، کوچه مراغه طبقه 3 واقع شده است. نمایشنامه خوانی «این بخاری به خواری می سوزد» از ساعت 19 الی 20:30 به مدت 90 دقیقه میزان تماشاگران خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز