«آااادت نمی‌کنیم» مهمان دانشجویان شهید بهشتی

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴:۳۵
کد خبر: ۳۸۱۸۹۴
«آااادت نمی‌کنیم» مهمان دانشجویان شهید بهشتی
روز دوشنبه ۱۷ اسفندماه نشست فیلم سینمایی «آااادت نمی کنیم» پس از نمایش آن، در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی روز ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۵:۳۰ به تماشای فیلم سینمایی «آااادت نمی کنیم» نشستند و و عوامل آن را برای لحظاتی مورد تشویق قرار دادند. در این مراسم ابراهیم ابراهیمیان کارگردان و نویسنده، سارا سلطانی نویسنده، ساره بیات بازیگر، علیرضا برازنده فیلمبردار و شهرام اخلاص پور تهیه کننده فیلم حضور داشتند و پس از نمایش فیلم به سوالات دانشجویان پاسخ گفتند.

موضوع مورد بحث این نشست روابط انسانی بخصوص در خانواده و ارتباطات دانشجویان و اساتید بود که هسته اولیه فیلم سینمایی «آااادت نمی کنیم» نیز در همین مورد شکل گرفته است. در پایان به عوامل این فیلم به رسم یادبود از طرف «کانون فیلم دانشگاه شهید بهشتی» لوح تقدیر اهدا شد.

فیلم «آااادت نمی کنیم» دومین ساخته سینمایی ابراهیم ابراهیمیان است که نخستین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و اهالی فرهنگ و رسانه از آن استقبال کردند.

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، پانته‌آ پناهی‌ها و هدیه تهرانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و نقی سیف جمالی، شیرین یزدان بخش، حدیث میرامینی، رویا حسینی، کیمیا حسینی و مهرسا پیشوا در کنار آن‌ها به ایفای نقش می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز