تصویربرداری قسمت دهم «بیمار استاندارد» به پایان رسید

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۱:۲۴
کد خبر: ۳۸۲۲۰۷
تصویربرداری قسمت دهم «بیمار استاندارد» به پایان رسید
تا کنون سه قسمت از سریال «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی به مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تحویل داده شده و تصویربرداری قسمت دهم به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، مسعود ردایی تهیه کننده سریال «بیمار استاندارد» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه که برای شبکه سه ساخته می شود، گفت: تصویربرداری قسمت ۱۰ سریال به اتمام رسید و بخش هایی از قسمت ۱۳ و ۱۴ نیز ضبط شده است و تلاش می کنیم با برنامه ریزی منسجم و دقیق بر اساس متن فیلمنامه تا اوایل فروردین تولید کار به اتمام برسد.

وی درباره انجام مراحل پس از تولید به صورت همزمان افزود: تدوین، صداگذاری و موسیقی متن همزمان در حال انجام است. بیش از نیمی از سریال مونتاژ نهایی شده و ۳ قسمت آن به طور کامل تحویل مرکز گسترش فیلمنامه نویسی شده است. موسیقی تیتراژ آغاز و پایان و ۳ قسمت از متن به طور کامل توسط یحیی سپهرشکیب تنظیم شده است. تیتراژ آغاز سریال نیز توسط میلاد فرج اللهی ساخته شده است.

ردایی در پایان خبر داد که آنونس پخش «بیمار استاندارد» نیز امروز به شبکه سه تحویل داده می شود.

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود، حسین محب اهری در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، عزت الله مهرآوران در نقش پدر بهنام، فریبا جدی کار در نقش مادر بهنام، افسانه چهره آزاد در نقش شهناز، علیرضا خمسه در نقش نصرت از جمله بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

این مجموعه‌ نوروزی به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه سه در نوروز ۹۵ در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی صدا و سیما تهیه و تولید می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز