انتقام نیکلاس کیج بازیگر سرشناس آمریکایی از کارگردانی

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۷:۰۹
کد خبر: ۳۸۲۵۹۵
انتقام نیکلاس کیج بازیگر سرشناس آمریکایی از کارگردانی
نیکلاس کیج بازیگر سرشناس یک بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از اسکرین دیلی، بازیگر برنده اسکار برای کارگردانی فیلمی با عنوان «انتقام: یک داستان عاشقانه» انتخاب شده است.

این فیلم درباره کارآگاهی است که روی یک پرونده کار می‌کند که درباره آزار یک زن توسط چهار مرد است.

کار تولید این پروژه از ۴ آوریل در آتلانتای جورجیا شروع می‌شود.

کیج درباره این پروژه گفت: از کار کردن روی این پروژه خیلی هیجانزده هستم و با توجه به این که این فیلم با اقتباس از کتابی از جویس کرول اوتس ساخته می‌شود، آوردن این رمان روی پرده برایم خیلی مهم است.

کیج افزود: قصه گفتن همیشه برایم جالب بوده و این که با این گروه با استعداد کار کنم تا داستانی از رنج یک زن را روایت کنم، خیلی مایه افتخارم است.

جویس کرول اوتس از نویسندگان بزرگ معاصر آمریکاست و جان منکویچ کار نوشتن فیلمنامه اقتباسی از رمان «تعدی: یک داستان عاشقانه» را انجام داده است.

مایکل مندلسون، هرولد بکر و مایک لیوم تهیه کنندگان این فیلم هستند.

مندلسون نیز کار کردن با کیج را خیلی خوشایند خواند و از او به عنوان مردی باشخصیت و بازیگری توانمند یاد کرد. این دو پیش از این در پروژه‌های دیگری از جمله «ارباب جنگ»، «وحشی در قلب» و «صخره سرخ غربی» همکاری کرده بودند.

نیکلاس کیج ۵۲ ساله، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی است که سال ۱۹۹۵ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم را برای بازی در فیلم «ترک لاس وگاس» به دست آورد. بعد از این فیلم با حضور در فیلم‌های مشهوری همچون «صخره سرخ غربی»، «تغییر چهره»، «هواپیمای محکومین»، «شهر فرشته‌ها» و «گنجینه ملی» به شهرت بسیار دست یافت. نیکلاس کیج برای بازی در فیلم «اقتباس» برای دومین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. وی همچنین در سال ۲۰۰۲ فیلم خود را با نام «سانی» کارگردانی کرد که به همین علت نامزد دریافت جایزه‌ای از جشنواره فیلم آمریکایی دوول (در فرانسه) شد.

نظر شما