پیش تولید «ماه پیشونی» در مرکز تئاتر کانون

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۴:۱۴
کد خبر: ۳۸۲۶۰۳
پیش تولید «ماه پیشونی» در مرکز تئاتر کانون
مریم کاظمی بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون نمایش «ماه پیشونی» را تولید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، این نمایش که مراحل تمرین خود را در پلاتوی مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌گذراند، قرار است از 25 فروردین سالن 1395 در سالن بوستان این مرکز بر روی صحنه برود.

داستان این نمایش که برگرفته از ادبیات فولکلوریک است با شیوه «زنده، عروسکی» اجرا خواهد شد.

کاظمی پس از تولید نمایش‌های «خاله مرجان و خروس» و «کلوچه دارچینی» در مرکز تئاتر کانون، این بار به سراغ قصه‌ی محبوب کودکان و نوجوانان رفته است.

هما دختر خوش قلبی است که مشکلات زندگی را پشت سر می‌گذارد و خداوند برای جبران سختی‌هایی که او تحمل کرده هدیه‌ای مثل هلال ماه روی پیشانی او می‌گذارد. هما «ماه پیشونی» قصه می‌شود که مورد علاقه شاهزاده قرار می‌گیرد و...

بر همین اساس میلاد رمضانی ورجاوند، عرفان میدانلو، پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، فاطمه خدابنده‌لو، سمیه بیگی، مسعود پورجمشید، زهرا روشن‌ضمیر، فاطمه بحرالعلوم طباطبایی، شیوا شریعت‌زاده، ریخانه باغبادی، آرین ناصری‌مهر، مهراد زمانی، سعید قره‌داغی و نینا فرشادی بازیگران این نمایش هستند.

موسیقی این اثر را فرید نوایی تنظیم کرده است و شیوا شریعت‌زاده و ریحانه باغبادی بازی‌دهندگان عروسک‌ها را نیز بر عهده دارند.

سینا ییلاق‌بیگی به عنوان طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، افسانه قلی‌زاده طراح گریم و کلاه‌گیس، سهیلا باجلان طراح و ساخت سرپوش و تنپوش، سمیه نادری طراح عروسک‌ و قاسم رحمتی به عنوان سازنده عروسک با این نمایش همکاری دارند.

همچنین مهراد زمانی و فرزانه نجاریان دستیاران کارگردان و احسان خدادادی، سعید قره‌داغی و نرگس صفامنش مدیران صحنه و نسیم امیرخسرو مربی‌گیری عروسک‌های نخی این نمایش هستند.

گفتنی است تهیه کنندگی این نمایش را محمدرضاکریمی صارمی بر عهده داشته است.

نظر شما